Gjest kalendria Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 som venter besøk av en hel gjeng med unger i dag, og hvor gamle er disse ungene? Det kommer nesten ingen til oss. Savner det absolutt ikke, men rart at det ikke er blitt vanlig her (rett i nærheten av hovedstaden) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har aldri hatt noen på døra i de årene det har vært vanlig med Halloween-feiring. Jeg bor ikke i et byggefelt, ikke i blokk, ikke i et villastrøk der alle kjenner alle. Jeg bor i villa (i stor, skummel og mørk hage, ha-ha!) rett ved stor vei, det er lavblokker rundt, men få barn i dem, mest voksne og gamle. Ungene i Halloweenalderen bor lenger unna, de sokner til andre, mer barnerike strøk. Men jeg bor altså i utkanten av Oslo, 20 min. med buss/trikk/tok til sentrum. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Vi bor i et boligområde rett utenfor Oslo, og får ganske mange små gjester på Halloween. Det har bare økt de siste årene. 0 Siter
Gjest tjølla Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det kommer sikkert noen. Bor i villaområde. Er ikke interessert i å følge opp med godterier. Føler ikke helt det er så naturlig for meg. Men for noen år siden ble det kastet egg på døren fordi vi ikke var hjemme. Hadde jeg fått tak i noen av dem da....*** Andre skøyerstreker kunne jeg akseptert, men klissete og jævlige egg? Nei,det er en dum tradisjon vi har adoptert av amerikanernes måte å feire den på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.