Freya Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Har kjøpt ny mobil med Tele2-abonnement, og det sto i brevet jeg fikk at jeg skulle gå over fra Telenor til Tele2 kl. 12 i dag. Men når jeg prøver å ringe til min egen telefon, får jeg bare til svar at telefonen er avslått! Den gamle funker med Telenorabonnementet, den nye står det både "N Telenor" og "Tele2" på i displayet. Nhg! Hvorfor funker ikke dette da? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Sett i det nye kortet og slå på telefonen på nytt, har gjort underverker for meg før. 0 Siter
Freya Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Sett i det nye kortet og slå på telefonen på nytt, har gjort underverker for meg før. Nå ringte det iallefall på det nye kortet, men det står fortsatt N Telenor/Tele2 i displayet. Skal det være sånn, eller? *blånd* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Nå ringte det iallefall på det nye kortet, men det står fortsatt N Telenor/Tele2 i displayet. Skal det være sånn, eller? *blånd* Står det på telefonen til mannen min også, han har Tele2-abonnement, så det skal sikkert være sånn. 0 Siter
Freya Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Står det på telefonen til mannen min også, han har Tele2-abonnement, så det skal sikkert være sånn. Åja. Ser ut som det funker nå, iallfall. Takk for hjelpa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.