Gå til innhold

Hun sendte mailen til meg, men den skulle nok til hennes kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest trenger råd!
Skrevet

Dette har sikkert skjedd før i verdenshistorien, men aldri meg... I natt ble jeg tilsendt et bilde fra en venninne på MMS. (Jeg er mann, det gjør saken litt mer komplisert, slik jeg ser det.) Bildet var av hva man kan kalle "privat karakter", eller for å si det rett ut: Det var et erotisk bilde hun tydeligvis hadde tatt av seg selv.

Jeg nekter å tro at dette bildet var ment for meg, det ville vært helt absurd!, men det var nok myntet på hennes kjæreste. Hans navn begynner på samme forbokstav som mitt, det kan kanskje ha noe med saken å gjøre. Det hører også med til historien at hun sannsynligvis ikke var heeelt edru i natt..

Vi har ingen seksuell interesse av hverandre, what so ever, så dette må være en glipp. Det jeg lurer på, er om jeg skal sende henne en SMS, og antyde at hun kanskje sendte dette bildet feil. Uansett er min munn lukket med syv segl, ingen skal få vite noe.

Slik jeg ser det:

Grunner for å si ifra: Hun lurer kanskje på hvorfor hun ikke får svar av kjæresten sin. De har krangla litt i det siste, og jeg håper ikke dette blir dråpen som får begeret til å flyte over.

Grunner mot: Pinlig, rett og slett, og da mest for henne, tror jeg.

Når det er sagt, jeg tror ikke det vil komplisere vårt venneforhold, vi er veldig avslappa og kan snakke om det meste, men noe holder vi selvsagt for oss selv, av respekt for våre respektive partnere. (Jeg spurte forresten min egen kjæreste til råds, hun ble først dritforbanna, men roa seg snart ned og innså at det hele nok var en glipp. Hun mener jeg skal tie still og late som ingenting.)

Råd, vær så snill!

(Jeg har slettet bildet!)

Gjest trenger råd!
Skrevet

Ehh... "Min munn er lukket med syv segl", og senere "jeg spurte min egen kjæreste til råds"...

Herregud.. :-p Ingen FLERE skal få høre om dette.

Skrevet

Jeg ville svart noe a la: "Oops, sendte du feil?" eller noe sånn - men jeg hadde jo gjort det med en gang jeg mottok det, ikke flere dager etter liksom.

Skrevet

Du skal selvsagt si fra og samtidige presisere at din munn er lukket og at du har glemt det hele ved neste møte.

Sier du ikke fra, kan det kanskje forvikle hele forholdet deres og når hun forstår at bildet ble feilsendt, vil hun dessuten gruble seg syk på hvem mottager egentlig var.

Nå slipper hun det, for du er venn og gentleman.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Tror nok jeg ville satt pris på å få vite det hvis jeg har feilsendt en sms/mms. Selv om det hadde blitt litt pinlig.

Skrevet

Du skal selvsagt si fra og samtidige presisere at din munn er lukket og at du har glemt det hele ved neste møte.

Sier du ikke fra, kan det kanskje forvikle hele forholdet deres og når hun forstår at bildet ble feilsendt, vil hun dessuten gruble seg syk på hvem mottager egentlig var.

På min mobil kan jeg se hvem jeg har sendt til....

Skrevet

Hun burde jo vite at hun har sendt det til deg -når hun ser på "sendte meldinger"???

Gjest trenger råd!
Skrevet

Hun burde jo vite at hun har sendt det til deg -når hun ser på "sendte meldinger"???

Jeg vet ikke hvilke funksjoner hennes mobil har, jeg kan ikke se det på min i alle fall.

Gjest trenger råd!
Skrevet

Jeg ville svart noe a la: "Oops, sendte du feil?" eller noe sånn - men jeg hadde jo gjort det med en gang jeg mottok det, ikke flere dager etter liksom.

Ja, du ville vel det, siden du er så sikker på hva du ville gjort. Men det er (var) jo ikke jeg.. :-)

Gjest trenger råd!
Skrevet

Jeg tror du/dere har rett. Dine argumenter er vektige. Takk for innspill, favn.

Gjest trenger råd!
Skrevet

Tror nok jeg ville satt pris på å få vite det hvis jeg har feilsendt en sms/mms. Selv om det hadde blitt litt pinlig.

Jeg ble litt overraska over at det var unison enighet her, men jeg tror dere har rett. Jeg var skeptisk før jeg posta innlegget, men jeg vil lytte til dere. Takk skal du ha.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt såpass flau på venninnen min sine vegne at jeg hadde sagt at jeg mottok en MMS fra henne, men at den var blank og om hun evt. kan sende den på nytt.. ;-)

Skrevet

Ja, du ville vel det, siden du er så sikker på hva du ville gjort. Men det er (var) jo ikke jeg.. :-)

Nei, skjønner det :-)

Jeg ville nok sendt en melding nå likevel, selv om du ikke mottok den nettopp.

Men jeg kom til å tenke på det etterpå, at hun har vel mest sannsynlig en utboks som hun kan se ting hun har sendt, og hvem hun har sendt det til?

Skrevet

På min mobil kan jeg se hvem jeg har sendt til....

Hvis jeg svarer på sms, blir mitt svar liggende i ut-boksen.

Hvis jeg er 'førstesender' forsvinner sms-en, og ingenting er å se i ut-boksen.

Skrevet

Helt enig med deg her.

Og til du som trenger råd - gjør som favn sier:-)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg hadde nok blitt såpass flau på venninnen min sine vegne at jeg hadde sagt at jeg mottok en MMS fra henne, men at den var blank og om hun evt. kan sende den på nytt.. ;-)

Jeg ville gjort det samme!

Skrevet

Ehh... "Min munn er lukket med syv segl", og senere "jeg spurte min egen kjæreste til råds"...

Herregud.. :-p Ingen FLERE skal få høre om dette.

Men det var da helt rett av deg å fortelle det til kjæresten din!

Åpenhet er en god ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...