Gå til innhold

Promping/fising....Pinlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mannssjåvinistiske kollega sier damer raper og promper ikke, derfor bygger det seg opp et voldsomt trykk innvendig, og det må komme ut, derfor er de bitch somme tider.

Hm, den teorien var ny ;-)

Skrevet

Vi fiser gjennomsnittlig 15 ganger i døgnet. Så hvis du er en person som "aldri" fiser til vanlig, så kommer du ikke unna det faktum at det nødvendigvis må foregå noe utstrakt aktivitet i kaviarstjernen når du sover :-)

"............................................"

kaviarstjernen!!!? Hohoho

Den var ny! *

Fniiiis

Skrevet

Min mannssjåvinistiske kollega sier damer raper og promper ikke, derfor bygger det seg opp et voldsomt trykk innvendig, og det må komme ut, derfor er de bitch somme tider.

phø, det er bare det av vi skrevler og prater absolutt hele tiden så vi får ikke bygd oss opp nok trykk...

Skrevet

Haha..Huff, kjæresten min sa til meg her en dag "Hvordan kan du leve uten å prompe?"

Han vet nok at alle må gjøre det, men han vil helst ikke vite det. Det gjør ikke saken noe lettere for meg, akkurat.

Skjedde meg en gang med en ungdomskjærlighet av meg. Våknet med en gang, og oppdaget at han var våken. Krise! Da bare latet jeg som jeg sov, men da det ble slutt flere måneder senere følte jeg at det var kun derfor. :/

(Men selvsagt ikke)

Haha. Da har du ihvertfall noe å fortelle barn når de spør hvorfor det ble slutt.

Lillebroren min spurte hvorfor det ble slutt med meg og eksen, og ute av stand til å finne et 9-åring-tilpasset svar, spurte jeg først "Hvorfor slo du opp med din da?" "Fordi hun fikk tannregulering" ...

Om jeg hadde sagt at han syntes jeg prompa formye om natta, hadde han sikkert godtatt forklaringen umiddelbart =)

Skrevet

Hm, den teorien var ny ;-)

Det kan tillegges at den nevnte mann uttalte senere: "Det er ikke greit å være menneske, dere kvinnfolk skulle bare prøve!!"

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kjære vene. Promp så mye du lyster sier nå jeg ;-)

Jeg er iallefall ikke flau om jeg tilfeldigvis slipper en fjert foran mannen min. Han fiser tross alt mye høyere og hyppigere enn meg!

Du skulle sett her forleden du.. Vi satt i hver vår sofa og titta på TV.Siden jeg er døv og akkurat da ikke hadde på høreapparater (og da funker følelsessansen ekstra godt) kjente jeg plutselig et skikkelig drønn eller en slags "ppprrrrrttt" i sofaen.

Hårene reiste seg omtrent på hodet mitt og jeg stirra vantro på gubben. Jeg så imponert og skrekkslagen på han og ba han slutte med den skrekkelige prompinga i mitt nærvær!

Gubben holdt på å le seg fillete. Det var ikke han som hadde prompa, men sprengningsmannskapene som hadde sprengt tomt oppi lia her...

Ha ha ha, den var bra;o)

Skrevet

phø, det er bare det av vi skrevler og prater absolutt hele tiden så vi får ikke bygd oss opp nok trykk...

Det er derfor kvinnfolk kommer hjem fra syden og er solbrent på tunga....

Skrevet

Ingenting å være flau over, det. Le av deg selv litt, så er det ikke så ille :) Jeg og samboer kan få latterkrampe sammen av våre forskjellige nattlige sysler, om det er promping, lyder vi lager når stemmebåndene slapper av eller snakking i søvnet.

Ikke sett deg selv opp på en pidestall :)

Skrevet

kaviarstjernen!!!? Hohoho

Den var ny! *

Fniiiis

Skjønte ikke den jeg...

Skrevet

Skjønte ikke den jeg...

Sikkert sånn som kaviartuten ser ut når du klemmer ut..

Skrevet

Kjære vene. Promp så mye du lyster sier nå jeg ;-)

Jeg er iallefall ikke flau om jeg tilfeldigvis slipper en fjert foran mannen min. Han fiser tross alt mye høyere og hyppigere enn meg!

Du skulle sett her forleden du.. Vi satt i hver vår sofa og titta på TV.Siden jeg er døv og akkurat da ikke hadde på høreapparater (og da funker følelsessansen ekstra godt) kjente jeg plutselig et skikkelig drønn eller en slags "ppprrrrrttt" i sofaen.

Hårene reiste seg omtrent på hodet mitt og jeg stirra vantro på gubben. Jeg så imponert og skrekkslagen på han og ba han slutte med den skrekkelige prompinga i mitt nærvær!

Gubben holdt på å le seg fillete. Det var ikke han som hadde prompa, men sprengningsmannskapene som hadde sprengt tomt oppi lia her...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! ! ! ! !

Dagens desidert beste :o)))

Skrevet

Det kan tillegges at den nevnte mann uttalte senere: "Det er ikke greit å være menneske, dere kvinnfolk skulle bare prøve!!"

Å fy! Han var sikkert homse? ;-)

Skrevet

Det er derfor kvinnfolk kommer hjem fra syden og er solbrent på tunga....

knis, kan godt stemme det ja

:o)

Skrevet

Å fy! Han var sikkert homse? ;-)

*tenke*

Definisjon på kvinnfolk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...