Speak Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har kjøpt en ny sykkel som jeg skal gi bort i bursdagspresang. Da jeg kommer hjem ser jeg at det er en skade i lakken på ramma. Jeg ringer butikken som tilbyr meg en liten "neglelakkflase" med lakk jeg kan smøre på. Er dette akseptabelt, eller burde jeg kreve mer? Bør kanskje si at jeg kjøpte den til halv pris og gav 2.500,-. (Med tror vel ikke det er av betydning...) 0 Siter
Gjest lompa Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det kommer an på. Om sykkelen blir som den skal med den derre greia du ble tilbudt, har butikken sitt på det rene. Hvis ikke, må de finne på noe annet. 0 Siter
Speak Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Det kommer an på. Om sykkelen blir som den skal med den derre greia du ble tilbudt, har butikken sitt på det rene. Hvis ikke, må de finne på noe annet. Det vil jo synes etter man legger på et nytt lag med lakk. Men det er jo helt klart ikke en vesentlig mangel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.