Gjest mirakel*2? Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 jeg hadde satt pris på om dere kunne hjelpt meg. Hun er over 80, men er ganske moderne (med litt hjelp) Pris: 200 ca Noen med god fantasi? Ikke blomster og sjokolade 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 En lydbok er bra. Spesielt hvis hun ser dårlig. 0 Siter
DarkPink Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Abonnement på et elelr annet blad, hvis hun greier å lese godt fremdeles? De liker å ha noe som får tiden til å gå. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Abonnement på et elelr annet blad, hvis hun greier å lese godt fremdeles? De liker å ha noe som får tiden til å gå. ja, kanskje det! Smart 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 En lydbok er bra. Spesielt hvis hun ser dårlig. hun ser ikke dårlig. Det kan jo hende at hun synes det ville vært kjekt med en lydbok, men er ikke de dyre? Har aldri kjøpt det før, men forestiller meg at det koster litt. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 hun ser ikke dårlig. Det kan jo hende at hun synes det ville vært kjekt med en lydbok, men er ikke de dyre? Har aldri kjøpt det før, men forestiller meg at det koster litt. Jo, de koster ofte litt mer enn 200,- 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 ja, kanskje det! Smart http://www.viover60.no/ 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 http://viover60.no/pageview.php?filnavn=leserservice/gaveabonnement.html for et halvt år så blir det 320.... Kanskje du kan spleise med noen? 0 Siter
Idéfix Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Hva med et abonnement på et blad hun liker? Ga det til min bestemor og nå er hun strålende fornøyd hver gang det kommer i posten! 0 Siter
Idéfix Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Hva med et abonnement på et blad hun liker? Ga det til min bestemor og nå er hun strålende fornøyd hver gang det kommer i posten! Og der hadde noen andre svart det samme... SÅ ikke det 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Sherry eller en god likør? Mange gamle damer som liker sånt, men de kvier seg for å gå på polet :-) 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 smykke, fotokalender med bilder fra familien, cd, dvd, en bok, tøfler, skjerf, hansker, vase til å ha alle blomstene hun vil få i, fleecepledd, 0 Siter
Gjest vil også ha tips Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 - spa eller massasjetime, kanskje gavekort på fotpleie? - favorittparfymen hennes eller en annen god parfyme, kanskje en god hudkrem? - en flaske god vin eller annen alkohol - cd med favorittmusikken hennes (hvis hun har cd-spiller) - album med bilder av alle hennes kjære - flott innrammet bilde av deg og/eller familien - om du spiller eller synger, så kan du jo spille inn en egen cd kun til henne? Få tak i en mikrofon, koble den til input på lydkortet på pc'n, bruk et program som feks. AudaCity og spill inn! Så brenner du cd'n og lager et fint cover. Min bestemor blir 85 om ikke mange dagene, så jeg er på jakt etter gavetips selv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 nattkjole, pysjamas, cd, lydbok, en god flaske vin, parfyme, dag eller nattkrem 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Styr i hvert fall langt unna familiebilder. Bestemødre hater det som presanger, gamle tanter likeså 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 - spa eller massasjetime, kanskje gavekort på fotpleie? - favorittparfymen hennes eller en annen god parfyme, kanskje en god hudkrem? - en flaske god vin eller annen alkohol - cd med favorittmusikken hennes (hvis hun har cd-spiller) - album med bilder av alle hennes kjære - flott innrammet bilde av deg og/eller familien - om du spiller eller synger, så kan du jo spille inn en egen cd kun til henne? Få tak i en mikrofon, koble den til input på lydkortet på pc'n, bruk et program som feks. AudaCity og spill inn! Så brenner du cd'n og lager et fint cover. Min bestemor blir 85 om ikke mange dagene, så jeg er på jakt etter gavetips selv. fotpleie må da absolutt være tingen ja...Men gjerne for dyrt? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 http://www.viover60.no/ thanks:) Dere er snille 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 smykke, fotokalender med bilder fra familien, cd, dvd, en bok, tøfler, skjerf, hansker, vase til å ha alle blomstene hun vil få i, fleecepledd, Det var mange mulige gaver der. Jeg tror jeg snart må skrive ned en liste 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Sherry eller en god likør? Mange gamle damer som liker sånt, men de kvier seg for å gå på polet :-) jepp, godt forslag. Jeg pleier faktisk å kjøpe det til henne, men nå har hun et lite lager så jeg tror jeg kan roe meg ned en stund framover:) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 - spa eller massasjetime, kanskje gavekort på fotpleie? - favorittparfymen hennes eller en annen god parfyme, kanskje en god hudkrem? - en flaske god vin eller annen alkohol - cd med favorittmusikken hennes (hvis hun har cd-spiller) - album med bilder av alle hennes kjære - flott innrammet bilde av deg og/eller familien - om du spiller eller synger, så kan du jo spille inn en egen cd kun til henne? Få tak i en mikrofon, koble den til input på lydkortet på pc'n, bruk et program som feks. AudaCity og spill inn! Så brenner du cd'n og lager et fint cover. Min bestemor blir 85 om ikke mange dagene, så jeg er på jakt etter gavetips selv. hvor tar dere alt dette fra? Jeg er jo helt blank selv når jeg skal ut og handle gaver. Jeg må lagre alle forslagene jeg får til jul 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.