Gå til innhold

Da startet halloween kvelden her

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Æsj! :(

Synes hele halloweengreia er noe forbaska tull! Kunne de ikke heller holde på tradisjonen med å gå julebukk i stedet? Mye bedre! Og dessuten en mye "norskere" tradisjon, ville jeg tro.

Nei, jeg er ikke med på feiringa og jeg skal ha meg frabedt at noen utkledde ringer på her. De får i så fall høre det, og nåde dem om de forsøker seg på noe hærverk.

Hørte noe en gang om at de fikk slokke lysene de som ikke ville ha besøk. Hvorfor det? Hvorfor skal jeg måtte gå rundt i mørkt hus hele kvelden for ikke å få dem på trappa? Kan de ikke heller slukke lyset de som vil ha besøk? Så ble det kanskje enda mer spennende for dem også...

utelampa *lol*

Gjest GrusommeGudrun
Skrevet

Er du seriøs??

Ja?? Hvorfor skulle jeg ikke være seriøs? Jeg er veldig motstander mot dette tullet som mange de siste årene har kastet seg på - til HANDELSSTANDENS fryd.

At foreldre er så lamma i hodet at de lar ungene delta på dette er nå en sak. Men at det tillates at ungene terroriserer naboer/andre som for det første ikke har barn selv - og for det andre er helt i mot dette idiotiske tullet - er for meg helt ubegripelig.

Hvorfor skal JEG være nødt til å slukke utelyset for å slippe disse djevelungene? Det kunne jo være at jeg ventet gjester, og da er det ikke noe koselig å ha det helt mørkt på trappa.

Det burde jo heller ikke være sånn at folk må "skru fra hverandre" ringeklokka for å slippe denne torturen!

Det kunne heller ikke falle meg inn å bruke penger på godter til fremmede unger som er så frekke at de kommer på døra å truer med "knep" hvis de ikke får noe.

Og at foreldre tørr å la små unger gå rundt å ringe på dører sånn uten videre!! Hva om de ringer på hos en pedofil f.eks?? Det må jo i så fall være selve julekvelden for den pedofile!

Denne idiotiske skikken som ikke har noe med våre tradisjoner å gjøre gjør meg så eitrende forbanna at JA! Jeg kasta vann på en haug med unger, og ødela både sminke og utstyr! Å jaggu om jeg fryda meg!!

Skrevet

Jeg liker ikke dette tullet. I fjor åpna jeg døra 13 ganger for disse forstyrrende vesnene.

I år slukket jeg utelyset, og heldigvis, ingen ringte på.

ikke fast nick
Skrevet

Det er jo bare utelampa du skal slokke da,trodde du virkelig at du måtte tilbringe kvelden i stupmørket? *LOL*

Her i området må man det ja. At kun utelampa er slukket blir ikke respektert av disse smådjevlene. Man kan ikke ha på noe som lyser, ikke pc, ikke tv... kort sagt ikke noe som viser utenfra at det er folk hjemme.

Skrevet

Ingen kom til meg. Selv om jeg hadde satt ut gresskar og alt:-(

Skrevet

Ja?? Hvorfor skulle jeg ikke være seriøs? Jeg er veldig motstander mot dette tullet som mange de siste årene har kastet seg på - til HANDELSSTANDENS fryd.

At foreldre er så lamma i hodet at de lar ungene delta på dette er nå en sak. Men at det tillates at ungene terroriserer naboer/andre som for det første ikke har barn selv - og for det andre er helt i mot dette idiotiske tullet - er for meg helt ubegripelig.

Hvorfor skal JEG være nødt til å slukke utelyset for å slippe disse djevelungene? Det kunne jo være at jeg ventet gjester, og da er det ikke noe koselig å ha det helt mørkt på trappa.

Det burde jo heller ikke være sånn at folk må "skru fra hverandre" ringeklokka for å slippe denne torturen!

Det kunne heller ikke falle meg inn å bruke penger på godter til fremmede unger som er så frekke at de kommer på døra å truer med "knep" hvis de ikke får noe.

Og at foreldre tørr å la små unger gå rundt å ringe på dører sånn uten videre!! Hva om de ringer på hos en pedofil f.eks?? Det må jo i så fall være selve julekvelden for den pedofile!

Denne idiotiske skikken som ikke har noe med våre tradisjoner å gjøre gjør meg så eitrende forbanna at JA! Jeg kasta vann på en haug med unger, og ødela både sminke og utstyr! Å jaggu om jeg fryda meg!!

Ja, da synes jeg du var værre enn alle barna til sammen. Er jo lov å lære dem om det med utelys da. Og det er jo ikke en såååå stor sak å slå av det i noen timer!!!

Skrevet

Jeg liker ikke dette tullet. I fjor åpna jeg døra 13 ganger for disse forstyrrende vesnene.

I år slukket jeg utelyset, og heldigvis, ingen ringte på.

Ingen som tvinger deg til å lukke opp. Vi lukket ikke opp i fjor og lukket ikke opp i år.

Skrevet

Ingen som tvinger deg til å lukke opp. Vi lukket ikke opp i fjor og lukket ikke opp i år.

Nei, trenger ikke åpne, men når dørklokka ringer i ett sett så er det irriterende synes nå jeg. Dessuten er andre besøkende som kan ringe på også, de vil jeg gjerne ta imot.

Men, altså, i år funka det med utelyset for meg, det er bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...