Gå til innhold

Hjelp! Hva har skjedd med pc'en min?

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Jeg har store problemer med å lese innlegg på dol. Det går bra helt til jeg skal trykke på et innlegg og da tar det ca. 30 sek. å åpne innleggene.

Alle andre sider på internett virker, men altså ikke disse. Jeg kan gå inn å skrive innlegg, men altså ikke lese innleggene.

Er det noen som har noen forslag til hva som har skjedd? Jeg har altså ikke tålmodighet til å vente så lenge så siden fredag har jeg bare sporadisk vært her inne for å se om det har ordnet seg igjen.

Please help me, kan jeg ha trykket på noe som sperrer akkurat denne funksjonen?

Skrevet

Sånn er det her også av og til.

Tror det er dol selv som har skylden.

Det var litt sånn her for en time siden.

fei1365380229
Skrevet

Sånn er det her også av og til.

Tror det er dol selv som har skylden.

Det var litt sånn her for en time siden.

Men hos meg har det faktisk vært sånn siden fredag. Tok tiden i sta og det tok ganske nøyaktig 47 sek for hvert eneste innlegg jeg skulle åpne.

Har tenkt at det kunne være noe med en eller annen server, men alle andre sider virker jo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...