ekte nick Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 1) Er ikke Staff inhabil i å forsvare klienter når han selv er (påstått) involvert i samme sak? 2) Hvorfor i all verden vil han dessuten forsvare klienter som angivelig har påstått at han også er skyldig? Jeg skjønner ikke dette, jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Ikke vet jeg, men det som i hvert fall er sikkert er at jeg sjelden, eller sannsynligvis aldri, har sett Staff komme så dårlig ut av en tv-opptreden som i kveld på Tabloid. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Svar på nummer 2 er selvsagt at en forsvaradvokat ikke kan velge ut klienter han tror er uskyldige.. Faktisk tror jeg Staff velger de som intuitivt virker skyldige. Og bra er det, noen må forsvare dem også. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ikke vet jeg, men det som i hvert fall er sikkert er at jeg sjelden, eller sannsynligvis aldri, har sett Staff komme så dårlig ut av en tv-opptreden som i kveld på Tabloid. Enig. Han var helt på bakbena og ble knust av representanten fra DN. Framsto som en sutrete gammel gubbe som ikke ante hva han holdt på med. 0 Siter
Goliath Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ikke vet jeg, men det som i hvert fall er sikkert er at jeg sjelden, eller sannsynligvis aldri, har sett Staff komme så dårlig ut av en tv-opptreden som i kveld på Tabloid. Han forsøkte det gamle trikset med "angrep er det beste forsvar". Men den gang ei..... Han kom særdeles dårlig ut av det denne gang, og det er sansynligvis fordi han har fått en (for han OG klientene)svært dårlig sak på nakken. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg gotter meg litt, med tanke på hvordan disse har missbrukt særdeles viktige posisjoner i samfunnets rettsapparat. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Enig. Han var helt på bakbena og ble knust av representanten fra DN. Framsto som en sutrete gammel gubbe som ikke ante hva han holdt på med. Og det er overraskende, for Staff klarer seg stort sett veldig bra. Men her har han nok tatt på seg en umulig sak, i hvert fall hvis det DN påstår stemmer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Han forsøkte det gamle trikset med "angrep er det beste forsvar". Men den gang ei..... Han kom særdeles dårlig ut av det denne gang, og det er sansynligvis fordi han har fått en (for han OG klientene)svært dårlig sak på nakken. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg gotter meg litt, med tanke på hvordan disse har missbrukt særdeles viktige posisjoner i samfunnets rettsapparat. Ja, det er utrolig bra hvis disse får svi nå. Dersom påstandene stemmer er det særdeles grovt. De burde ikke bare miste retten til å praktisere, men bures inn. 0 Siter
Goliath Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ja, det er utrolig bra hvis disse får svi nå. Dersom påstandene stemmer er det særdeles grovt. De burde ikke bare miste retten til å praktisere, men bures inn. Helt enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.