Mary Poppins Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Ååå så mye sexy undertøy det er å finne i butikkene om dagen! Sexy korsetter og alt mulig annet lekkert undertøy! Men hvor deprimerende er det ikke å kikke på undertøy når man ikke har noen å vise det fram til...! *sukk* Undertøyskolleksjonen fra Victoria Secrets var ikke lite kjip den heller: http://www2.victoriassecret.com/collection/index.cfm?&rfnbr=1489&cgname=OSBRPVERBRA&cgnbr=OSBRPVERBRA&page=all 0 Siter
DarkPink Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 *sukk* Utrolig lekkert. Vi får tenke at vi i det minste er det heldige kjønnet som får ikle oss slikt, da! 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 *sukk* Utrolig lekkert. Vi får tenke at vi i det minste er det heldige kjønnet som får ikle oss slikt, da! hadde det bare sett slik ut på meg også hehe.... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 *Rister på hodet* HVOR lenge er du synlig i undertøy hvis du har en kjæreste? Fra klærne er på, til de er av, er vel ikke mange minuttene? Dessuten, det er vel kroppen som teller mest. Men aller, aller mest, teller hodet og hjertet! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 *Rister på hodet* HVOR lenge er du synlig i undertøy hvis du har en kjæreste? Fra klærne er på, til de er av, er vel ikke mange minuttene? Dessuten, det er vel kroppen som teller mest. Men aller, aller mest, teller hodet og hjertet! hehe javel ja.. Uansett så synes nå jeg at det er mye fint undertøy i butikkene om dagen. Og når jeg har kjæreste liker jeg å pynt meg i sexy undertøy. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 hadde det bare sett slik ut på meg også hehe.... samme tenkte jeg:) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 hehe javel ja.. Uansett så synes nå jeg at det er mye fint undertøy i butikkene om dagen. Og når jeg har kjæreste liker jeg å pynt meg i sexy undertøy. Ok, skjønner. Jeg er ikke noe shoppe-menneske. Du kan vel ha noe fint undertøy, og føle deg vel, så dukker kanskje mannen opp rundt hjørnet når du minst venter det? Kanskej du får en annen utstråling av det undertøyet?? 0 Siter
cecily Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Masse fint! Men var ikke noen av de stringtrusene ekstremt små? Jeg trodde ekstremt lave hipsterbukser var på vei ut jeg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Ok, skjønner. Jeg er ikke noe shoppe-menneske. Du kan vel ha noe fint undertøy, og føle deg vel, så dukker kanskje mannen opp rundt hjørnet når du minst venter det? Kanskej du får en annen utstråling av det undertøyet?? Er bare litt over et par måneder siden det ble slutt med forrige kjæreste så jeg er ikke helt på jakt etter mr.right enda :0) Men shoppe-menneske som jeg er skal jeg til byen straks, og da blir det nok litt nytt undertøy på meg likevel 0 Siter
pirko Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 samme tenkte jeg:) Jeg tror faktisk de damene der hadde sett ganske bra ut uten undertøyet også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.