Gjest Timari Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 leste en plakat for en skole "skaff deg et yrke, ikke bare en utdanning" jeg er bachelor og har visst "bare" en utdanning, men ikke noe yrke, andre har vel kanskje begge deler? eller hva har dere? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg vet i hvert fall at jeg tar en utdanning framfor et yrke anyday. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har en utdanning som ikke fører til et yrke 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har en utdanning som ikke fører til et yrke kan man også ha et yrke, men ingen utdanning? bare undrer meg.. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 kan man også ha et yrke, men ingen utdanning? bare undrer meg.. "kan man også ha et yrke, men ingen utdanning? bare undrer meg.." Nei, det går ikke an. Har man ikke høyere utdanning, så jobber man egentlig ikke - uansett hva man jobber med :-) "............................................" 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 "kan man også ha et yrke, men ingen utdanning? bare undrer meg.." Nei, det går ikke an. Har man ikke høyere utdanning, så jobber man egentlig ikke - uansett hva man jobber med :-) "............................................" hvis man er tryllekunstner da? Det kan vel sies å være et yrke, men har man da noen formell utdanning? eller healer? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 hvis man er tryllekunstner da? Det kan vel sies å være et yrke, men har man da noen formell utdanning? eller healer? "hvis man er tryllekunstner da? Det kan vel sies å være et yrke, men har man da noen formell utdanning? eller healer?" Nemlig. Da jobber man ikke :-) (Du skjønner at jeg bare tuller nå, håper jeg? :-) "........................................." 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 "hvis man er tryllekunstner da? Det kan vel sies å være et yrke, men har man da noen formell utdanning? eller healer?" Nemlig. Da jobber man ikke :-) (Du skjønner at jeg bare tuller nå, håper jeg? :-) "........................................." nei dette svaret tar jeg helt alvorlig:) 0 Siter
Prozak Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 nei dette svaret tar jeg helt alvorlig:) Bra - det var det jeg håpet på :-) "........................................." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Buhuuuuu har ikke noe jeg... Ikke fullt så galt da ;-) Men jeg sutrer idag, venter og venter og venter på den for**** tlf som aldri kommer, og når den ikke kommer får jeg ikke sette i gang med hverken yrke eller utdannelse. *søker trøst hos Timari* ;-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Buhuuuuu har ikke noe jeg... Ikke fullt så galt da ;-) Men jeg sutrer idag, venter og venter og venter på den for**** tlf som aldri kommer, og når den ikke kommer får jeg ikke sette i gang med hverken yrke eller utdannelse. *søker trøst hos Timari* ;-) *sender trøsteklem* Hold ut vennen 0 Siter
Babette Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg har utdanning og jobb og grad, men ikke yrke. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg holder på med en utdanning. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg har utdanning og jobb og grad, men ikke yrke. Akkurat, der er jeg også. Hva er et yrke da? Fagarbeider? 0 Siter
cecily Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Har en beskyttet profesjonsutdanning, dvs et yrke og etter hvert også en ekstra grad i noe annet. 0 Siter
Babette Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Akkurat, der er jeg også. Hva er et yrke da? Fagarbeider? Et yrke er f. eks. lærer, lege, prest, frisør eller skomaker. Dvs. du er det uansett om du har jobb eller ikke. Du har et yrke gjennom utdanningen din. Jeg har en utdanning som gir flere yrkesmuligheter. Jeg kan ikke kalle meg det jeg nå jobber med uten at jeg har jobb. Skjønner forskjellen? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 *sender trøsteklem* Hold ut vennen Takk takk! Humøret er bedre idag :-) Har de ikke ringt til i morgen, skulle jeg ringe selv. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 kan man også ha et yrke, men ingen utdanning? bare undrer meg.. klart det. Det finnes mange yrker som ikke krever utdanning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.