Gjest bachelorette Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 og jobberfaring innen sosialt arbeid. Hvor kan jeg søke jobb? Tenker da på både heltid og deltid. Vet bare hva jeg ikke vil jobbe med og det er "på gulvet", iallefall ikke på institusjoner. Trenger ikke høre på moral fordi jeg ikke vil jobbe på gulvet ;0) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 fra uio.no vet ikke om du allerede er bachelor i psykologi eller om du vil ta det "mange sammenhenger er det viktig med kunnskap om mennesker. Psykologi kombinert med andre fag kan være en slagkraftig kombinasjon innenfor en rekke yrker: undervisning, saksbehandling, konsulentvirksomhet, ledelse, medier og organisasjonsarbeid. Studiet er også aktuelt som videreutdanning for grupper innen sosial- og helsevesen, og andre som ønsker å kvalifisere seg til administrasjons- og ledelsesoppgaver innenfor eget fagfelt. Kunnskap om psykologi er i dag sterkt etterspurt i arbeidslivet." kanskje du kan jobbe innen markedsføring/reklame? 0 Siter
Gjest bachelorette Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 fra uio.no vet ikke om du allerede er bachelor i psykologi eller om du vil ta det "mange sammenhenger er det viktig med kunnskap om mennesker. Psykologi kombinert med andre fag kan være en slagkraftig kombinasjon innenfor en rekke yrker: undervisning, saksbehandling, konsulentvirksomhet, ledelse, medier og organisasjonsarbeid. Studiet er også aktuelt som videreutdanning for grupper innen sosial- og helsevesen, og andre som ønsker å kvalifisere seg til administrasjons- og ledelsesoppgaver innenfor eget fagfelt. Kunnskap om psykologi er i dag sterkt etterspurt i arbeidslivet." kanskje du kan jobbe innen markedsføring/reklame? reklame el ligne, kanskje ja! takk for tips! jeg er så ensporet i tankene om at jeg enten må søke innen human rescourses eller sosialt arbeid at jeg ikke ser andre alternativer. andre som har tips i farten? 0 Siter
yeehaw Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Har du vurdert å ta en master? Man har ikke så mange muligheter med bachelor hvis du ikke vil jobbe på gulvet 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Du burde virkelig vurdere å ta mastergrad. Det er maaaange som har bachelor i psykologi. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 reklame el ligne, kanskje ja! takk for tips! jeg er så ensporet i tankene om at jeg enten må søke innen human rescourses eller sosialt arbeid at jeg ikke ser andre alternativer. andre som har tips i farten? Hvis du vil inn i reklamebransjen med bare en bachelor i psykologi, bør du i hvert fall belage deg på å jobbe "på gulvet" en god stund. 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Du burde virkelig vurdere å ta mastergrad. Det er maaaange som har bachelor i psykologi. Det er utrolig vanskelig å komme inn på master i psykologi. Må ha A i snitt, tror jeg - på bachelorprogrammet, altså. Og mao i praksis vanskeligere enn å komme inn på embetsstudiet. Jeg holder på med en bachelor i psykologi nå, og håper jeg kan bruke den til noe etterhvert. Men jeg har masse annen utdanning "i bånn". 0 Siter
Gjest confuseddd Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Har du vurdert å ta en master? Man har ikke så mange muligheter med bachelor hvis du ikke vil jobbe på gulvet Hva vil det si å jobbe på gulvet??? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det er utrolig vanskelig å komme inn på master i psykologi. Må ha A i snitt, tror jeg - på bachelorprogrammet, altså. Og mao i praksis vanskeligere enn å komme inn på embetsstudiet. Jeg holder på med en bachelor i psykologi nå, og håper jeg kan bruke den til noe etterhvert. Men jeg har masse annen utdanning "i bånn". Kjenner flere som har en B i et mindre fag på master. Omtrent som på profesjonsstudiet. 0 Siter
Gjest ped-råd? Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Kjenner flere som har en B i et mindre fag på master. Omtrent som på profesjonsstudiet. pedagigogisk rådgivning? 0 Siter
Elis31 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det er utrolig vanskelig å komme inn på master i psykologi. Må ha A i snitt, tror jeg - på bachelorprogrammet, altså. Og mao i praksis vanskeligere enn å komme inn på embetsstudiet. Jeg holder på med en bachelor i psykologi nå, og håper jeg kan bruke den til noe etterhvert. Men jeg har masse annen utdanning "i bånn". Hva er forskjellen på master og embetsstudiet? Er embetsstudiet etter grunnfaget? Er det vanskelig å få så bra karakter første året at man kommer seg videre? Tjener de fleste relativt bra(tenker på at jeg eventuelt ville få veldig høyt studielån.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.