Gå til innhold

Tufteguttas makeover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stum. Noen av dem ble jo skikkelig lekre jo! Spesielt han ene (kan dere gjette hvem?) ble jo _råstilig_!

Gjest trultemor25
Skrevet

Synes det er litt teit jeg da. Dette skulle jo være en realityserie om å få håpløse tilfeller til å spille fotball, men det har mere blitt å få håpløse tilfeller til å se litt stilige eller normale ut.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Erik Thorstvedt? :P

Han som nektet å klippe seg kort (helt på slutten) skulle absolutt ha klippet seg! Da hadde han nok blitt smekker ;)

Gjest trultemor25
Skrevet

Han som nektet å klippe seg kort (helt på slutten) skulle absolutt ha klippet seg! Da hadde han nok blitt smekker ;)

Ja, han Legolas-fyren?

Gjest trultemor25
Skrevet

Han med diamant i øret ;o)

Nei, nei, nei. Det er wannabe Beckham, og er bare teit

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, han Legolas-fyren?

Ja, Øyvind heter han visst ;)

Skrevet

Thorstvedt var lekker fra før. :o)

Men du tippet rett ja, syns Øyvind ble knall jeg! :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, det er i hvert fall ikke mulig å stikke under en stol at klær, stil og generell pleie har ufattelig mye å si for en persons utseende.

Flere av dem var jo ikke til å kjenne igjen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Thorstvedt var lekker fra før. :o)

Men du tippet rett ja, syns Øyvind ble knall jeg! :o)

=D

Å hadde han bare klipt seg kort *sukk*

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Pøh, han ville vært lekker om han hadde hatt hår ned til bakken, han der!

Skrevet

=D

Å hadde han bare klipt seg kort *sukk*

Jeg er ikke så overbegeistret for menn med langt hår jeg heller, men han kledde det! Sexy...

Gjest papirtiger
Skrevet

Martin? Eller Fabian? ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Øyvind =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Martin? Eller Fabian? ;)

Hmm...tøyste du med meg nå? ;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Hmm...tøyste du med meg nå? ;)

Synes han ble seende ut som Fabian. Fikk litt flashback til litt snuskete bøker..

Men søt gutt :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synes han ble seende ut som Fabian. Fikk litt flashback til litt snuskete bøker..

Men søt gutt :)

Hi hi..ja, når du sier det!! ;)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

åhhhh...nå glemte jeg å se programmet! Blir det sendt i reprise?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...