Gjest M.Angelica Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 åhhhh...nå glemte jeg å se programmet! Blir det sendt i reprise? Ja, i helga en gang.. (tror jeg) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Ja, i helga en gang.. (tror jeg) bra! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Synes han ble seende ut som Fabian. Fikk litt flashback til litt snuskete bøker.. Men søt gutt Fabian? Mener du Fabio? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Klart alle blir stiligere i pentøy enn hverdagsantrekk, hvem blir vel ikke det? Synes det var bra gutta prøvde å beholde stilen sin. Hvorfor skal alle forvandles til en David Beckham kopi? Det at de er gjennomførte i sin egen stil, er jo det kule med disse gutta. Martin er den kuleste av dem alle! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Klart alle blir stiligere i pentøy enn hverdagsantrekk, hvem blir vel ikke det? Synes det var bra gutta prøvde å beholde stilen sin. Hvorfor skal alle forvandles til en David Beckham kopi? Det at de er gjennomførte i sin egen stil, er jo det kule med disse gutta. Martin er den kuleste av dem alle! Nå var det vel stort sett hverdagstøy de fikk på seg da? Og joda, det er jo også utseendet som gjør Tuftegutta til det de er, men noen av dem hadde bare godt av et bekjentskap med saks og barbermaskin... ) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Nå var det vel stort sett hverdagstøy de fikk på seg da? Og joda, det er jo også utseendet som gjør Tuftegutta til det de er, men noen av dem hadde bare godt av et bekjentskap med saks og barbermaskin... ) Joda. Jeg syntes han som hadde hull i genseren var best. Da han sa han likte best gensere med v-utrigning, så jeg for meg at han hadde skapet fullt av v-gensere. Men, så hadde han bare denne ene som han hadde på seg :-) 0 Siter
favn Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Dette var en nedtur i Tufte-historien. Dolle dem til som homo-wanna-bees og aksjemeglere... uff og uff. Først er det Tufte-sjarme for alle penga, men så var de liksom ikke bra nok likevel? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Dette var en nedtur i Tufte-historien. Dolle dem til som homo-wanna-bees og aksjemeglere... uff og uff. Først er det Tufte-sjarme for alle penga, men så var de liksom ikke bra nok likevel? Helt enig! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Dette var en nedtur i Tufte-historien. Dolle dem til som homo-wanna-bees og aksjemeglere... uff og uff. Først er det Tufte-sjarme for alle penga, men så var de liksom ikke bra nok likevel? Joda, du har et aldri så lite poeng der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.