Gå til innhold

IQ-test/gåte.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Prøvde den på mannen og det var veldig festlig at han ikke klarte den - så kan han sitte der med den høye iq'n sin!

Det samme sier jeg om mannen min;)

Han klarte den ikke han heller. Det var han som tok den på meg og holdt på å le seg ihjel.

Gjest Calóni
Skrevet

Du kjenner kanskje ikke så mange blinde? De går ofte med solbriller fordi blinde øyne er stygge å se på.

"Blinde øyne er stygge å se på"?

Åsemor, da...

Skrevet

"Blinde øyne er stygge å se på"?

Åsemor, da...

Men det er jo sant, joh!

Gjest øyet som ikke ser
Skrevet

Men det er jo sant, joh!

Men det er "ukorrekt".

Øyne er sjelens speil, og f eks de som har glassøye vil ikke vise seg fram uten protesen i, da de vet at folk blir helt satt ut av hullet i skallen.

En med glassøye fortalte at hun havnet i en farlig ranssituasjon med skytevåpen, i utlandet. Hun plukket ut øyet og så rett på raneren. Han stakk av med et forskremt hyl, og glemte hele ranet.

Gjest Calóni
Skrevet

Men det er jo sant, joh!

Nja...ikke alle...så nettopp bilde av ei som jeg vet er blind på det ene øyet, og det syntes ikke, så jeg klarte ikke gjette hvilket. Noen ser ut som om de himler fælt med øynene eller skjeler, mens andre ser bare ut som om de ser på noe langt langt borte, og du merker det ikke før du prøver å få blikk-kontakt med dem..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...