Gjest KariKruskakli Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Prøvde den på mannen og det var veldig festlig at han ikke klarte den - så kan han sitte der med den høye iq'n sin! Det samme sier jeg om mannen min;) Han klarte den ikke han heller. Det var han som tok den på meg og holdt på å le seg ihjel. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Du kjenner kanskje ikke så mange blinde? De går ofte med solbriller fordi blinde øyne er stygge å se på. "Blinde øyne er stygge å se på"? Åsemor, da... 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 "Blinde øyne er stygge å se på"? Åsemor, da... Men det er jo sant, joh! 0 Siter
Gjest øyet som ikke ser Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Men det er jo sant, joh! Men det er "ukorrekt". Øyne er sjelens speil, og f eks de som har glassøye vil ikke vise seg fram uten protesen i, da de vet at folk blir helt satt ut av hullet i skallen. En med glassøye fortalte at hun havnet i en farlig ranssituasjon med skytevåpen, i utlandet. Hun plukket ut øyet og så rett på raneren. Han stakk av med et forskremt hyl, og glemte hele ranet. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Men det er jo sant, joh! Nja...ikke alle...så nettopp bilde av ei som jeg vet er blind på det ene øyet, og det syntes ikke, så jeg klarte ikke gjette hvilket. Noen ser ut som om de himler fælt med øynene eller skjeler, mens andre ser bare ut som om de ser på noe langt langt borte, og du merker det ikke før du prøver å få blikk-kontakt med dem.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.