Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Spesielt fra USA. Blir det skrekkelig dyrt med frakt og toll? Jeg er litt redd for å gjøre et første forsøk og få en DIGER overraskelse.

Jeg tenker på sminke og klær. Det er så mange fine butikker jeg ønsker meg klær fra...

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjøper ofte sminke (og litt klær) fra ebay.com

Skrevet

Kjøper ofte sminke (og litt klær) fra ebay.com

...Men hvordan fungerer det?

Kan du selv være sikker på at man ikke får et lite sjokk når posten kommer?

Skrevet

Aner ikke noe om det du spør om , men jeg synes du kunne dele de butikkene du nevner med oss! ;-)

Skrevet

Aner ikke noe om det du spør om , men jeg synes du kunne dele de butikkene du nevner med oss! ;-)

Selvsagt! Abercrombie and fitch først og fremst. Handlet der sist jeg var i USA og de har så mye kult. Også til gutter.

En annen butikk er Urban outfitters. Kule t skjorter og mye annet dill...

Og selvsagt Sephora med alle merkene vi ikke har her!

Skrevet

Selvsagt! Abercrombie and fitch først og fremst. Handlet der sist jeg var i USA og de har så mye kult. Også til gutter.

En annen butikk er Urban outfitters. Kule t skjorter og mye annet dill...

Og selvsagt Sephora med alle merkene vi ikke har her!

Her var det ikke alle som sendte til norge da...

Gjest papirtiger
Skrevet

...Men hvordan fungerer det?

Kan du selv være sikker på at man ikke får et lite sjokk når posten kommer?

Man må selvfølgelig spørre om frakt.. Mange tar seg veldig grovt betalt for det.

Om man bestiller varer for over 200 kroner, så kan det hende at pakken blir stoppet i tollen og man må betale moms. Har aldri skjedd meg, men det kan visst skje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...