Idéfix Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Noen som har erfaring med dette? Spesielt fra USA. Blir det skrekkelig dyrt med frakt og toll? Jeg er litt redd for å gjøre et første forsøk og få en DIGER overraskelse. Jeg tenker på sminke og klær. Det er så mange fine butikker jeg ønsker meg klær fra... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Kjøper ofte sminke (og litt klær) fra ebay.com 0 Siter
Idéfix Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Kjøper ofte sminke (og litt klær) fra ebay.com ...Men hvordan fungerer det? Kan du selv være sikker på at man ikke får et lite sjokk når posten kommer? 0 Siter
bb71 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Aner ikke noe om det du spør om , men jeg synes du kunne dele de butikkene du nevner med oss! ;-) 0 Siter
Idéfix Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Aner ikke noe om det du spør om , men jeg synes du kunne dele de butikkene du nevner med oss! ;-) Selvsagt! Abercrombie and fitch først og fremst. Handlet der sist jeg var i USA og de har så mye kult. Også til gutter. En annen butikk er Urban outfitters. Kule t skjorter og mye annet dill... Og selvsagt Sephora med alle merkene vi ikke har her! 0 Siter
bb71 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Selvsagt! Abercrombie and fitch først og fremst. Handlet der sist jeg var i USA og de har så mye kult. Også til gutter. En annen butikk er Urban outfitters. Kule t skjorter og mye annet dill... Og selvsagt Sephora med alle merkene vi ikke har her! Her var det ikke alle som sendte til norge da... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 ...Men hvordan fungerer det? Kan du selv være sikker på at man ikke får et lite sjokk når posten kommer? Man må selvfølgelig spørre om frakt.. Mange tar seg veldig grovt betalt for det. Om man bestiller varer for over 200 kroner, så kan det hende at pakken blir stoppet i tollen og man må betale moms. Har aldri skjedd meg, men det kan visst skje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.