Gå til innhold

FU: har dere vunnet på nettkonurranser ?

Anbefalte innlegg

Gjest vinner ikke
Skrevet

Hallo. Jeg hr en"hobby" og det er å delta på alt av konkurranser på nettet, men har ALDRI vunnet, så jeg lurer,,,,,,,,har noen av dere vunnet ?

Noen av konkurransene er bare å sende inn sin E-post (altså krever ingen riktige svar mv) men enda har jeg aldri vunnet......

Men jeg gir aldri opp for en dag må vel jeg ha litt flaks eller....

Skrevet

Vant to billetter til en DeLilloskonsert i sommer. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har vunnet noen cder, gavekort på sko, konsertbilletter med hotellopphold, genser, bok, musikkdvd.

Skrevet

Har akkurat vunnet en reise med danskebåten for 4 - men det er jo fanken ingen som vil være med meg....

Gjest Shira12
Skrevet

Har akkurat vunnet en reise med danskebåten for 4 - men det er jo fanken ingen som vil være med meg....

Da får du be med deg 3 dolere ;-)

*smile pent til flisa*

Skrevet

Da får du be med deg 3 dolere ;-)

*smile pent til flisa*

som om noen bryr seg......*surmuler*

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg kan være med på danskebåten, men jeg kommer nok til å ligge i senga hele veien ned og tilbake. Spyr bare jeg ser en båt.

Gjest Shira12
Skrevet

Næmmen, gretten i kveld? :o)

Gjest Shira12
Skrevet

jeg kan være med på danskebåten, men jeg kommer nok til å ligge i senga hele veien ned og tilbake. Spyr bare jeg ser en båt.

Er ikke så sjøsterk jeg heller, noe jeg ofte blir mobbet for da halve slekta er sjøfolk!

Men bøtter jeg innpå med reisesyketabletter holder jeg ut en kjapp tur med danskebåten ;-)

Skrevet

Jeg også - men blir helt fin med sånn sjøsyketablett - helt utrolig egentlig

Gjest kålhodet
Skrevet

har prøvd litt nettkonkurranser (kanskje 30 ganger til sammen), men aldri vunnet noe

Gjest kålhodet
Skrevet

Jeg har vunnet noen cder, gavekort på sko, konsertbilletter med hotellopphold, genser, bok, musikkdvd.

hvordan får du til det? :0)

Skrevet

Vant to billetter til en DeLilloskonsert i sommer. :)

Stakkar deg da.

Skrevet

Jeg vant en tom cd-r plate på varelotto-skrapelodd en gang.

Også er jeg med i Zapera Internettpanel (spørreundersøkelser), og der vant jeg et gavekort på cdon på 275,-.

Skrevet

For mange år siden (det var vel ikke fullt så mange som hadde internett da, så vinnersjansen var no adskillig større enn nå) la VG ut en enkel spørrekonkurranse om Jurrasic Park i forbindelse med lanseringen av film nr to, The Lost World.

Da fikk jeg mail tilbake om at jeg hadde vunnet, og kunne komme i VGs resepson og hente to billetter til en forhåndsvisning i Oslo Spektrum, to caps, to t-skjorter og mye mere stæsj som jeg ikke lenger husker hva var.

Og den opplevelsen i Oslo Spektrum glemmer jeg aldri!

Gjest Shira12
Skrevet

hvordan får du til det? :0)

Øh, ved og svare rett ;-)

Har vel bare hatt flaks tenker jeg. Det er jo over ett par år da, så det er ikke slik at jeg vinner så ofte i gjennomsnittet.

Skrevet

Jeg også - men blir helt fin med sånn sjøsyketablett - helt utrolig egentlig

Forrige gang jeg tok danskebåten delte de ikke ut sjøsyketabletter i resepsjonen lenger, så ta med deg egne!

Jeg kunne derimot få kjøpe et slags armbånd til 100kroner. Pøh! Holder meg til tablettene.

Enden på visa ble oppkast og kvalme... :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...