Gå til innhold

FU: har dere vunnet på nettkonurranser ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang jeg tok danskebåten delte de ikke ut sjøsyketabletter i resepsjonen lenger, så ta med deg egne!

Jeg kunne derimot få kjøpe et slags armbånd til 100kroner. Pøh! Holder meg til tablettene.

Enden på visa ble oppkast og kvalme... :o(

Sånne armbånd kjøpte jeg til guttungen og de hjalp både på båt og i bil.

De skal hjelpe mot svangerskaps kvalme også.

Skrevet

Sånne armbånd kjøpte jeg til guttungen og de hjalp både på båt og i bil.

De skal hjelpe mot svangerskaps kvalme også.

Men er ikke det litt humbug da? Alternativ medisin? Har en liten tro på at det ikke funker så godt dersom man ikke tror på det... og når jeg ikke gjør det, så...

Skrevet

Men er ikke det litt humbug da? Alternativ medisin? Har en liten tro på at det ikke funker så godt dersom man ikke tror på det... og når jeg ikke gjør det, så...

Mulig det,jeg har ikke prøvd dem selv.

Guttungen var tre år første gang han brukte dem å det hjalp!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vant en PDA i vår en gang. Trodde ikke noe på det før jeg plutselig fikk den i posten. Og etterpå har jeg hatt trøbbel med å huske hva slags konkurranse det var. Snakk om surrehue.

Skrevet

Jeg vant en håndholdt pc en gang. Jeg vet ikke det engelske navnet på den. Skulle visstnok være verdt 5000

Skrevet

Jeg vant gavekort på 2500 på H&M en gang. Det er vel det første og eneste jeg noengang har vunnet i NOEN konkurranser (bortsett fra trøstepremier på tivoli og en lottogevinst på 50kr) :P

Skrevet

Har akkurat vunnet en reise med danskebåten for 4 - men det er jo fanken ingen som vil være med meg....

;-) *dulte*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...