Carina82 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 En uke igjen nå, så stikker vi til Glasgow. Fugleinfluensa eller ei! Har aldri vært der før, så nå er det innsamling av ALT av tips og råd for denne turen. Hva skal vi se, hvor skal vi shoppe, hva skal vi shoppe, hvor skal vi spise, hva skal vi spise, hvor skal vi gå ut, hvor bør man ikke gå, hva har man på seg mtp været (er det sånn som her?), hva er dyrt, hva er billig? Kunne fortsatt i det uendelige, håper der kommer med alle forslag dere har. Kom også gjerne med linker om dette dersom dere har. På forhånd tusen takk! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg vil egentlig bare ønske god tur og tipse deg om at jeg gjerne kan ligge i kofferten 0 Siter
Carina82 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Jeg vil egentlig bare ønske god tur og tipse deg om at jeg gjerne kan ligge i kofferten Da får du ligge i gubben sin koffert, for min kommer til å bli full! Men for all del, bare sleng deg med. Som et lite plaster på såret for sølvet, mener jeg... Er det ikke fint å kjøpe bursdagsgave til kjæresten som man selv kan dra nytte av? Har du sølv og har tapt holder du med IK Start, har du GULL og er glad holder du med Vål'enga! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Da får du ligge i gubben sin koffert, for min kommer til å bli full! Men for all del, bare sleng deg med. Som et lite plaster på såret for sølvet, mener jeg... Er det ikke fint å kjøpe bursdagsgave til kjæresten som man selv kan dra nytte av? Har du sølv og har tapt holder du med IK Start, har du GULL og er glad holder du med Vål'enga! Sølv? Næh.. Var mer nedrykk.. *knis* Høres ut som en bra gaveplan 0 Siter
Carina82 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Sølv? Næh.. Var mer nedrykk.. *knis* Høres ut som en bra gaveplan Jepp! Når han er så dum at han kjøper takstativ til bilen selv, så kan han bare ha det så godt. Spurte snuppa hva hun ville kjøpe til pappa i bursdagspresang, og hun mente han kunne få en pose havregryn... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jepp! Når han er så dum at han kjøper takstativ til bilen selv, så kan han bare ha det så godt. Spurte snuppa hva hun ville kjøpe til pappa i bursdagspresang, og hun mente han kunne få en pose havregryn... *Ler veldig høyt* Den plana var helt genial.. Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til samboer til jul Synes du og kan følge den plana =) 0 Siter
Gjest Gramatikk Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 *Ler veldig høyt* Den plana var helt genial.. Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til samboer til jul Synes du og kan følge den plana =) Når ble egentlig plan hunkjønnsord? ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Når ble egentlig plan hunkjønnsord? ;-) Siden alltid 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ingen tips dessverre, men god tur!! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hvis du har 48 timer i Glasgow, gir denne reiseartikkelen fra Aftenposten en del tips; http://forbruker.no/reise/article1135629.ece Min favorittpub i Glasgow, "the Counting House" (forøvrig kort omtalt i artikkelen), er verdt et besøk på kvelden. Trivelig stemning, og et fantastisk bygg - rene katedralen. Så hvis du leter etter en tradisjonell engelsk/skotsk brun pub, er ikke dette stedet... *s* http://www.nightb4.com/uk/glasgow/pubs/countinghouse/ http://www.citikey.com/business/10089261/category/20029/city/Glasgow/current/10/total/215 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Spør annegunn, hun har akkurat vært der, og har i grunnen svart belte i shopping også. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Spør annegunn, hun har akkurat vært der, og har i grunnen svart belte i shopping også. Jeg tipset annegunn om denne tråden, men hun mente at hun ikke hadde noe å bidra med siden formen hennes ikke var på topp da hun var der. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg tipset annegunn om denne tråden, men hun mente at hun ikke hadde noe å bidra med siden formen hennes ikke var på topp da hun var der. Da må formen hennes ha vært laber, for jeg står fast ved at dama har svart belte i shopping når hun er i slaget. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Da må formen hennes ha vært laber, for jeg står fast ved at dama har svart belte i shopping når hun er i slaget. Det er meget mulig, jeg har ikke sett henne i aksjon... 0 Siter
annegunn Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Spør annegunn, hun har akkurat vært der, og har i grunnen svart belte i shopping også. Jammen jeg var jo bare i barnetøybutikker, og lå kvalm og elendig på hotellet? Var på en pub, og drakk J2O Og så matet vi gjess i parken. Tre ganger på fire dager... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jammen jeg var jo bare i barnetøybutikker, og lå kvalm og elendig på hotellet? Var på en pub, og drakk J2O Og så matet vi gjess i parken. Tre ganger på fire dager... Sounds like you were having a ball... 0 Siter
annegunn Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Sounds like you were having a ball... Hadde jeg vært i slag hadde jeg sikkert kommet hjem med en mellomblå nextgenser i str 7 år... Svart belte i barnetøy, muligens. 0 Siter
Cumbria Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Gled deg! Glasgow er en herlig by! Langt mindre stressende enn f.eks. London. Jeg veit jo ikke hva du er ute etter når det gjelder shopping, men de har flotte kjøpesentere der, og alt ligger temmelig samlet. Buchanan Galleries, St. Enoughs, Princes Square... Se link: http://www.glasgowguide.co.uk/shops-thelist.html St. Enoughs Street er en gågate, der finner du en stor og fin Marks & Spencer, GAP, m.fl. 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hvis du har 48 timer i Glasgow, gir denne reiseartikkelen fra Aftenposten en del tips; http://forbruker.no/reise/article1135629.ece Min favorittpub i Glasgow, "the Counting House" (forøvrig kort omtalt i artikkelen), er verdt et besøk på kvelden. Trivelig stemning, og et fantastisk bygg - rene katedralen. Så hvis du leter etter en tradisjonell engelsk/skotsk brun pub, er ikke dette stedet... *s* http://www.nightb4.com/uk/glasgow/pubs/countinghouse/ http://www.citikey.com/business/10089261/category/20029/city/Glasgow/current/10/total/215 da er man verdensvant når man har favorittpuber rundt omkring! :-) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 da er man verdensvant når man har favorittpuber rundt omkring! :-) He-he, ja ikke sant. :-) Men pub'er er nok ikke det etablissementet jeg frekventerer hyppigst, for å si det slik. Men jeg studerte i Glasgow en periode, og siden klassen bestod av engelskmenn og skotter pluss meg, var det ikke mulig å å komme utenom publivet. Og da var Counting House stamstedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.