Gå til innhold

Dorthe Skappel begynner å forfalle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dama er stygg, og de jeg har hørt om,som har sett henne i dagslys, live på en vanlig hverdag uten tv-retusjering har fått sjokk.

Folk må få lov å være seg selv som de er, men det som erfeil er at presse og tv ofte skaper en glorifisert fantasifigur som bare er fake.

Hvorfor kan ingen kjendiser stå frem naturlig som den de er, uten alt dette jukset og lureriet?

Vi trenger naturlige mennesker som tør å opptrer som den de er, ikke falske gallionsfigurer.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

14

• Babette

12

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var link til en dårlig side, de hadde bare gjort litt farveforandring jo.

Gir ikke mye bilde av sannheten hverken før eller etter her!

se litt nøyere - de har jo fjernet hår runder armer - celulitter, mager og midjer etc.

Gjest velicoped
Skrevet

Det var link til en dårlig side, de hadde bare gjort litt farveforandring jo.

Gir ikke mye bilde av sannheten hverken før eller etter her!

Surpomp!

Skrevet

Surpomp!

Greit, men det var en dritdårlig link, kom med noe bedre!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Grunnen til at presse og media glorifiserer sine tv-stjerner, er for å få seere.

Hvem hadde giddi å se på det hjernedøde vissvasset til Dorthe Skappel dersom hun ikke lenger dugde utseendemessig? Nå kan i det minste mannfolk skru av lyden og drømme seg bort, mens kvinnfolk kan hisse seg opp fordi hun er lekrere enn dem.

Sånt blir det seere av.

Skrevet

Grunnen til at presse og media glorifiserer sine tv-stjerner, er for å få seere.

Hvem hadde giddi å se på det hjernedøde vissvasset til Dorthe Skappel dersom hun ikke lenger dugde utseendemessig? Nå kan i det minste mannfolk skru av lyden og drømme seg bort, mens kvinnfolk kan hisse seg opp fordi hun er lekrere enn dem.

Sånt blir det seere av.

Ja, sant nok, men fakta er at dama er ei middelaldrende og helt vanlig kjerring om du møter henne en helt vanlig dag i dagslys. Det blir for dumt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, sant nok, men fakta er at dama er ei middelaldrende og helt vanlig kjerring om du møter henne en helt vanlig dag i dagslys. Det blir for dumt!

Sånn er det vel med de fleste.

Se på David Wathne. Fyren er lavere enn Mini og har et gigantisk hode.

Du ser ikke det på tv.

Selvfølgelig fremstilles alle best mulig på tv. Det gjelder ikke bare Dorthe. Det gjelder alle.

Skrevet

Sånn er det vel med de fleste.

Se på David Wathne. Fyren er lavere enn Mini og har et gigantisk hode.

Du ser ikke det på tv.

Selvfølgelig fremstilles alle best mulig på tv. Det gjelder ikke bare Dorthe. Det gjelder alle.

Tuller du om David.W.?

Du tuller ikke sant?

Skrevet

Det sier seg jo selv at hvis Dorthte Skappel skulle stått der usminket og udollet, iført "any-old" olabukse og t-skjorte så hadde seertallet gått ganske raskt nedover.

Skrevet

Tuller du om David.W.?

Du tuller ikke sant?

Det er sant -akkurat som han Solås.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tuller du om David.W.?

Du tuller ikke sant?

Jeg tuller ikke. Først gang jeg så mannen trodde jeg det var en dverg med Davy-maske.

Skrevet

Men sånn er det jo med de fleste kjendiser.

Skrevet

Det sier seg jo selv at hvis Dorthte Skappel skulle stått der usminket og udollet, iført "any-old" olabukse og t-skjorte så hadde seertallet gått ganske raskt nedover.

Nei, sminke må man få ha, men all den retusjeringen og det at de ALDRI kan stå frem uten å være filtrert, retusjert og redigert ved å bli kjørt gjennom 20 vaskeprossesser er litt for drøyt.

Hun må da være livredd for å vise seg i dagslys og avsløre sannheten? men noen ganger må simpelthen hun hun også! ;o)

Skrevet

Jeg tuller ikke. Først gang jeg så mannen trodde jeg det var en dverg med Davy-maske.

Hihihi, som jeg ser det ;)

Lille dverg-David,mobbmobb :)

Skrevet

Davy, mente jeg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånn er det i hvert fall med hele gjengen. De gjøres så flotte som mulig før de går på lufta.

Så det her er ikke et Dorthe-fenomen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...