Gjest Masku Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg synes dama er stygg, og de jeg har hørt om,som har sett henne i dagslys, live på en vanlig hverdag uten tv-retusjering har fått sjokk. Folk må få lov å være seg selv som de er, men det som erfeil er at presse og tv ofte skaper en glorifisert fantasifigur som bare er fake. Hvorfor kan ingen kjendiser stå frem naturlig som den de er, uten alt dette jukset og lureriet? Vi trenger naturlige mennesker som tør å opptrer som den de er, ikke falske gallionsfigurer. 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Syns det er flest naturlig stygge jeg! 0 Siter
Gjest velicoped Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ute etter ekthet? http://glennferon.com.nyud.net:8090/portfolio1/index.html 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ute etter ekthet? http://glennferon.com.nyud.net:8090/portfolio1/index.html å takk! - det der var kuult! 0 Siter
Gjest Masku Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ute etter ekthet? http://glennferon.com.nyud.net:8090/portfolio1/index.html Det var link til en dårlig side, de hadde bare gjort litt farveforandring jo. Gir ikke mye bilde av sannheten hverken før eller etter her! 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det var link til en dårlig side, de hadde bare gjort litt farveforandring jo. Gir ikke mye bilde av sannheten hverken før eller etter her! se litt nøyere - de har jo fjernet hår runder armer - celulitter, mager og midjer etc. 0 Siter
Gjest velicoped Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det var link til en dårlig side, de hadde bare gjort litt farveforandring jo. Gir ikke mye bilde av sannheten hverken før eller etter her! Surpomp! 0 Siter
Gjest Masku Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Surpomp! Greit, men det var en dritdårlig link, kom med noe bedre! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Grunnen til at presse og media glorifiserer sine tv-stjerner, er for å få seere. Hvem hadde giddi å se på det hjernedøde vissvasset til Dorthe Skappel dersom hun ikke lenger dugde utseendemessig? Nå kan i det minste mannfolk skru av lyden og drømme seg bort, mens kvinnfolk kan hisse seg opp fordi hun er lekrere enn dem. Sånt blir det seere av. 0 Siter
Gjest Masku Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Grunnen til at presse og media glorifiserer sine tv-stjerner, er for å få seere. Hvem hadde giddi å se på det hjernedøde vissvasset til Dorthe Skappel dersom hun ikke lenger dugde utseendemessig? Nå kan i det minste mannfolk skru av lyden og drømme seg bort, mens kvinnfolk kan hisse seg opp fordi hun er lekrere enn dem. Sånt blir det seere av. Ja, sant nok, men fakta er at dama er ei middelaldrende og helt vanlig kjerring om du møter henne en helt vanlig dag i dagslys. Det blir for dumt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ja, sant nok, men fakta er at dama er ei middelaldrende og helt vanlig kjerring om du møter henne en helt vanlig dag i dagslys. Det blir for dumt! Sånn er det vel med de fleste. Se på David Wathne. Fyren er lavere enn Mini og har et gigantisk hode. Du ser ikke det på tv. Selvfølgelig fremstilles alle best mulig på tv. Det gjelder ikke bare Dorthe. Det gjelder alle. 0 Siter
Gjest Masku Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Sånn er det vel med de fleste. Se på David Wathne. Fyren er lavere enn Mini og har et gigantisk hode. Du ser ikke det på tv. Selvfølgelig fremstilles alle best mulig på tv. Det gjelder ikke bare Dorthe. Det gjelder alle. Tuller du om David.W.? Du tuller ikke sant? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det sier seg jo selv at hvis Dorthte Skappel skulle stått der usminket og udollet, iført "any-old" olabukse og t-skjorte så hadde seertallet gått ganske raskt nedover. 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Tuller du om David.W.? Du tuller ikke sant? Det er sant -akkurat som han Solås. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Tuller du om David.W.? Du tuller ikke sant? Jeg tuller ikke. Først gang jeg så mannen trodde jeg det var en dverg med Davy-maske. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ja, sant nok, men fakta er at dama er ei middelaldrende og helt vanlig kjerring om du møter henne en helt vanlig dag i dagslys. Det blir for dumt! Men sånn er det jo med de fleste kjendiser. 0 Siter
Gjest Masku Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det sier seg jo selv at hvis Dorthte Skappel skulle stått der usminket og udollet, iført "any-old" olabukse og t-skjorte så hadde seertallet gått ganske raskt nedover. Nei, sminke må man få ha, men all den retusjeringen og det at de ALDRI kan stå frem uten å være filtrert, retusjert og redigert ved å bli kjørt gjennom 20 vaskeprossesser er litt for drøyt. Hun må da være livredd for å vise seg i dagslys og avsløre sannheten? men noen ganger må simpelthen hun hun også! ;o) 0 Siter
Gjest Masku Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg tuller ikke. Først gang jeg så mannen trodde jeg det var en dverg med Davy-maske. Hihihi, som jeg ser det Lille dverg-David,mobbmobb 0 Siter
Gjest Masku Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hihihi, som jeg ser det Lille dverg-David,mobbmobb Davy, mente jeg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hihihi, som jeg ser det Lille dverg-David,mobbmobb Sånn er det i hvert fall med hele gjengen. De gjøres så flotte som mulig før de går på lufta. Så det her er ikke et Dorthe-fenomen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.