Gå til innhold

Dorthe Skappel begynner å forfalle

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, sminke må man få ha, men all den retusjeringen og det at de ALDRI kan stå frem uten å være filtrert, retusjert og redigert ved å bli kjørt gjennom 20 vaskeprossesser er litt for drøyt.

Hun må da være livredd for å vise seg i dagslys og avsløre sannheten? men noen ganger må simpelthen hun hun også! ;o)

Du, Dorthe er da ikke retusjert på tv.

Greit nok at det kanskje kan forekomme på bilder, men det er litt verre å få det til på tv.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

14

• Babette

12

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du, Dorthe er da ikke retusjert på tv.

Greit nok at det kanskje kan forekomme på bilder, men det er litt verre å få det til på tv.

Har du ikke sett på høylys dag?

Da ville du trodd det var mora hennes du møtte! ;)

Skrevet

Sånn er det i hvert fall med hele gjengen. De gjøres så flotte som mulig før de går på lufta.

Så det her er ikke et Dorthe-fenomen.

Jeg håper de ikke har råsminket Davy, men kansje det er akkurat det de gjør? gisp!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du ikke sett på høylys dag?

Da ville du trodd det var mora hennes du møtte! ;)

Nei, jeg har aldri sett Dorthe i levende live.

Men jeg har jo sett mange andre, og ingen ser ut som på tv.

Så det er ingen overraskelse at det heller ikke gjelder henne.

Skrevet

Nei, sminke må man få ha, men all den retusjeringen og det at de ALDRI kan stå frem uten å være filtrert, retusjert og redigert ved å bli kjørt gjennom 20 vaskeprossesser er litt for drøyt.

Hun må da være livredd for å vise seg i dagslys og avsløre sannheten? men noen ganger må simpelthen hun hun også! ;o)

Du - nå må du forklare hvordan man klarer å retusjere noen på tv-skjermen. Det hadde i såfall vært rimelig imponerende. Tror du de norske tv-kanalene har et amimasjonsstudio á la Lucasarts?

"............................................."

Skrevet

Greit, men det var en dritdårlig link, kom med noe bedre!

En annen idé: Slutt med den surmagede sytingen din.

"..........................................."

Gjest petrusa
Skrevet

hva? har da faktisk sett henne uten sminke flere ganger. på tv.

Skrevet

Jeg tuller ikke. Først gang jeg så mannen trodde jeg det var en dverg med Davy-maske.

*knegg*

Skrevet

Grunnen til at presse og media glorifiserer sine tv-stjerner, er for å få seere.

Hvem hadde giddi å se på det hjernedøde vissvasset til Dorthe Skappel dersom hun ikke lenger dugde utseendemessig? Nå kan i det minste mannfolk skru av lyden og drømme seg bort, mens kvinnfolk kan hisse seg opp fordi hun er lekrere enn dem.

Sånt blir det seere av.

Ikke kødd med Dorthe, ass! ;)

Skrevet

Mulig jeg er litt morgengretten nå, men Dorthe Skappel er alt for gammel til å vise seg frem på den måten hun gjør. Hun _poserer_ jo, og prøver alltid å vise frem mest mulig.

Bare se på introen til "God Kveld Norge", så ser man jo en Dorthe Skappel som formelig hyler: "seee på meeeg!"

Skrevet

Hun har i intervjuer faktisk sagt at hun ikke gidder å sminke seg til hverdags og at folk får tåle å se henne i usminka versjon også :-)

Skrevet

Ja, sant nok, men fakta er at dama er ei middelaldrende og helt vanlig kjerring om du møter henne en helt vanlig dag i dagslys. Det blir for dumt!

Hvorfor blir det for dumt? Er det ikke befriende å konstatere at hun egentlig ser ut som alle andre?

Jeg husker et stunt som ble gjort på TV en gang, der de plukket ut ei helt vanlig jente fra gata, og stylet og sminket hennne av proffe folk. Hun ble skikkelig modellpen.

Skrevet

Som alle andre på den alderen. Jeg syntes hun virker tåplig, men ser jo SLETT ikke være ut en andre 40- åringer.

Gjest hans petter
Skrevet

Enig, dama er fæl. Har sett henne in person.

I tillegg så er hun så desperat fjortiss, og skal liksom være så "perfekt", noe hun lagtfra er. Desperat utslitt dame er det, med en ekkel jeg er så deilig holdning.

Gjest hans petter
Skrevet

Grunnen til at presse og media glorifiserer sine tv-stjerner, er for å få seere.

Hvem hadde giddi å se på det hjernedøde vissvasset til Dorthe Skappel dersom hun ikke lenger dugde utseendemessig? Nå kan i det minste mannfolk skru av lyden og drømme seg bort, mens kvinnfolk kan hisse seg opp fordi hun er lekrere enn dem.

Sånt blir det seere av.

Du, mannfolk på 70 drømmer seg kanskje bort der, og kjerringer på 70 skulle kanskje de så 50 år ut igjen som henne, eller ikke...

Tror Dorte er rimelig oppskrytt popularitetsmessig også, hun er da fæl!!

Gjest hans petter
Skrevet

Sånt blir det seere av.

Jeg hadde kanskje giddi å se programmet hvis ikke fokuset hadde vært at ei utslitt og fæl kjerring satt der som hovedfokus og sa se på meg se på meg... blir bare for dumt...

Skrevet

Hvis du tar deg en tur på byen, fiffer du deg litt opp eller beholder du grilldressen på - og driter i mårra-frisyra?

Gjest hans petter
Skrevet

Hvis du tar deg en tur på byen, fiffer du deg litt opp eller beholder du grilldressen på - og driter i mårra-frisyra?

Er vel litt forskjell på å stæsje seg LITT opp, og det de gjør med henne. Dessuten virker det jo som programmet er OM henne ikke om sakene. Faktum er jo at hun BARE er programlederer, ikke hovefokus. Det er det som blir så feil, fokuset på henne, og det at de skal prøve å gjøre henne til en drømmedame, noe hun neppe er for særlig mange under 60...

Skrevet

Har sett henne live på trikken, det var for 8 år siden, hun var avgjort meeeeget nydelig. Hun var ganske usminket og hadde vanlige hverdagsklær på seg og skilte seg klart ut ved bare å være veldig naturlig modellaktig pen.

Men det var 8 år siden....

Dama er fremdeles nydelig, men det er klart hun må stæsjes en del for TV. Dessuten har hun blitt litt tynnere i det siste, det kler henne.

Skrevet

Jeg synes Ingrid Bjørnov e rveldig ekte og uglorifisert, men det er jo ingen som liker henne. Nettopp fordi hun ikke ser så bra ut i forhold til de andre dukkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...