Gå til innhold

Dorthe Skappel begynner å forfalle

Anbefalte innlegg

Gjest hans petter
Skrevet

Jeg synes Ingrid Bjørnov e rveldig ekte og uglorifisert, men det er jo ingen som liker henne. Nettopp fordi hun ikke ser så bra ut i forhold til de andre dukkene.

Eh.. Ingrid Bjørnov liker jeg ikke, nei, hun virker så teit, og har så dårlig humor. Å si at hun ser bra ut er for meg direkte latterlig, hun ser ikke bra ut i det hele tatt. Men hun er jo veldig naturlig da.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

14

• Babette

12

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er vel litt forskjell på å stæsje seg LITT opp, og det de gjør med henne. Dessuten virker det jo som programmet er OM henne ikke om sakene. Faktum er jo at hun BARE er programlederer, ikke hovefokus. Det er det som blir så feil, fokuset på henne, og det at de skal prøve å gjøre henne til en drømmedame, noe hun neppe er for særlig mange under 60...

Dorthe fremtrer iallfall på tv som ei drømmedame for svært mange under 60. Tror du har misforstått noe der. Om hun ser "gammel" ut uten sminke, skulle det være ganske naturlig da hun er godt over 40, så vidt jeg har hørt. De fleste damer over 28 og med unger ser ut som kjerringer - selv med sminke på seg.

Det som kanskje er saken er at denne dama har mistet mange beundrere - også blant jenter - etter at fokuset kom mest inn på hennes egen person og kropp. Dette gjelder også meg - jeg synes dama er latterlig, men det får så være.

Skrevet

Eh.. Ingrid Bjørnov liker jeg ikke, nei, hun virker så teit, og har så dårlig humor. Å si at hun ser bra ut er for meg direkte latterlig, hun ser ikke bra ut i det hele tatt. Men hun er jo veldig naturlig da.

Nettopp. Men hvis hun hadde lagt seg i en Dorthe-positur med Dorthe-sminke og Dorthe-klær, så ville sikkert flere likt henne. Og sett på det dørgende kjedlige programmet. Kanskje til og med ledd av en vits eller to.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg synes Ingrid Bjørnov e rveldig ekte og uglorifisert, men det er jo ingen som liker henne. Nettopp fordi hun ikke ser så bra ut i forhold til de andre dukkene.

Jeg synes hun ser bra ut jeg.

Gjest hans petter
Skrevet

Dorthe fremtrer iallfall på tv som ei drømmedame for svært mange under 60. Tror du har misforstått noe der. Om hun ser "gammel" ut uten sminke, skulle det være ganske naturlig da hun er godt over 40, så vidt jeg har hørt. De fleste damer over 28 og med unger ser ut som kjerringer - selv med sminke på seg.

Det som kanskje er saken er at denne dama har mistet mange beundrere - også blant jenter - etter at fokuset kom mest inn på hennes egen person og kropp. Dette gjelder også meg - jeg synes dama er latterlig, men det får så være.

Jeg synes hun ser gammel og slitt ut også med sminke jeg. Og enig at jeg ikke kan fordra dama pga den enorme fokuseringen på henne, hva kommer det av liksom, hun er da ikke noe spesiell, ikke flin engang.

Skrevet

Jeg synes hun ser gammel og slitt ut også med sminke jeg. Og enig at jeg ikke kan fordra dama pga den enorme fokuseringen på henne, hva kommer det av liksom, hun er da ikke noe spesiell, ikke flin engang.

Hehe, så du tenner ikke på henne, "hans petter"?

(Knis)

Gjest hans petter
Skrevet

Nettopp. Men hvis hun hadde lagt seg i en Dorthe-positur med Dorthe-sminke og Dorthe-klær, så ville sikkert flere likt henne. Og sett på det dørgende kjedlige programmet. Kanskje til og med ledd av en vits eller to.

Tror jeg neppe. Folk har d vel bedre å gjøre enn å sitte å se på et program med si utsplåka fæl kjerring?

Dortes program trekker folk fordi det er sladder ala se og hør. Og de frister stadig med halvnakne damer. Seertallet hadde neppe blitt endret uten Dorte, kanskje heller økt?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, sant nok, men fakta er at dama er ei middelaldrende og helt vanlig kjerring om du møter henne en helt vanlig dag i dagslys. Det blir for dumt!

Men kjære deg. Er hun ikke godt over 40 da?

Grrrrrrr, hvorfor er det bare damenes utseendet som skal måles og kritiseres?

Ditt forbanna fehode!!!

Skrevet

Er det ingen som liker henne? Jeg vet om mange som gjør det. Hun er dyktig, morsom og uhyre musikalsk.

Jeg lo så jeg skreik da hun som lærerbarn fortalte at i hennes barndomshjem var det bedre å komme full hjem enn å blande sammen da og når.

Gjest hans petter
Skrevet

Hehe, så du tenner ikke på henne, "hans petter"?

(Knis)

Uff, nei, får heller innovertiss av henne, så jeg unngår hennes program. Grusom dame.

Gjest hans petter
Skrevet

Jeg synes hun ser bra ut jeg.

Greit nok at noen liker hvordan hun ser ut. Poenget er vel heller den unatrulige overfokuseringen på henne og hennes utseendet. Hun er ikke så fantastisk som de vil få oss til å tro hun er. i tillegg er hun en halvgod progrmaleder bare.

Litt feil fokus kan en godt si.

Skrevet

Uff, nei, får heller innovertiss av henne, så jeg unngår hennes program. Grusom dame.

Jeg tror nå du har innovertiss bestandig.

Men Benedicte Adrian er da nydelig og ung, tross fylte 40. Ikke sant?

Skrevet

Ingen som liker Ingrid Bjørnov?

Det var en merkelig påstand! Jeg er veldig begeistret for henne, og det tror jeg alle de andre som går mann av huse for å se "Musikalsk herverk" er også!

Det gledet meg stort da jeg oppdaget at hun nå har et underholdningsprogram på tv. Det var ikke bare fordi hun hadde Kåre Conradi som gjest *sukk*, men først og fremst fordi jeg liker henne!

Dorthe Skappel ser jeg aldri på...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Greit nok at noen liker hvordan hun ser ut. Poenget er vel heller den unatrulige overfokuseringen på henne og hennes utseendet. Hun er ikke så fantastisk som de vil få oss til å tro hun er. i tillegg er hun en halvgod progrmaleder bare.

Litt feil fokus kan en godt si.

Men det er jo bra naivt å tro at man skal se ut som på tv.

Jeg har sett mange, som ikke er som på tv. Man får et tjukt lag med sminke. Ikke bare Dorthe.

Dessuten er det stygt å uttale seg på den måten. Alle forfaller. Har du tenkt å være glatt og rynkefri resten av livet, ja så vil jeg ønske deg lykke til.

Skrevet

Ingen som liker henne???

Dama er jo et musikalsk geni, jo!

Skrevet

Men det er jo bra naivt å tro at man skal se ut som på tv.

Jeg har sett mange, som ikke er som på tv. Man får et tjukt lag med sminke. Ikke bare Dorthe.

Dessuten er det stygt å uttale seg på den måten. Alle forfaller. Har du tenkt å være glatt og rynkefri resten av livet, ja så vil jeg ønske deg lykke til.

Ja, jeg hadde ikke klaget om jeg så ut som henne ;-)

Skrevet

Ingen som liker Ingrid Bjørnov?

Det var en merkelig påstand! Jeg er veldig begeistret for henne, og det tror jeg alle de andre som går mann av huse for å se "Musikalsk herverk" er også!

Det gledet meg stort da jeg oppdaget at hun nå har et underholdningsprogram på tv. Det var ikke bare fordi hun hadde Kåre Conradi som gjest *sukk*, men først og fremst fordi jeg liker henne!

Dorthe Skappel ser jeg aldri på...

Jeg snakket om gutter, og liker henne i utseendemessig forstand.

Klart mange jenter som liker henne bedre enn Dorthe.

Gjest Elextra
Skrevet

Har selv ikke veldig sans for Dorthe Skappel, men hun jeg ser jo at hun er ganske pen, særlig til å være en dame på over 40. I tillegg er hun flink til å pynte seg, og hvorfor skulle hun ikke det når hun skal på TV?

Har forresten også sett henne i levende live, og synes faktisk ikke hun ser veldig ulik ut.

Skrevet

Ja, jeg hadde ikke klaget om jeg så ut som henne ;-)

Snakker dere fremdeles om Bjørnov, eller poster dere innleggene på feil sted?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...