Gå til innhold

Dorthe Skappel begynner å forfalle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket om gutter, og liker henne i utseendemessig forstand.

Klart mange jenter som liker henne bedre enn Dorthe.

Da synes jeg "liker" er et misvisende uttrykk. Jeg liker naboen på 80, men jeg tenner ikke på ham.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

14

• Babette

12

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Snakker dere fremdeles om Bjørnov, eller poster dere innleggene på feil sted?

Nja, det var kanskje Skappel jeg mente, men jeg synes ikke Bjørnov er stygg heller... KariKK snakket om Skappel, og det var _henne_ jeg svarte.

Skrevet

Da synes jeg "liker" er et misvisende uttrykk. Jeg liker naboen på 80, men jeg tenner ikke på ham.

Vel, se i nåde til meg og omforlatelse da. Hele tråden handler jo om utseende, og jeg sa "mot de andre dukkene", men hvis du har skjønt hva jeg mente _nå_, så er det jo fint.

Gjest hans petter
Skrevet

Jeg tror nå du har innovertiss bestandig.

Men Benedicte Adrian er da nydelig og ung, tross fylte 40. Ikke sant?

Benecicte er vakker ja, men hun er jo ikke purung lenger hun heller.

Gjest hans petter
Skrevet

Men det er jo bra naivt å tro at man skal se ut som på tv.

Jeg har sett mange, som ikke er som på tv. Man får et tjukt lag med sminke. Ikke bare Dorthe.

Dessuten er det stygt å uttale seg på den måten. Alle forfaller. Har du tenkt å være glatt og rynkefri resten av livet, ja så vil jeg ønske deg lykke til.

Ikke penget, poenget er at det overfokuseres på denne dama, og de prøver å få henne til å fremstå som ei drømmedame, noe hun ikke er.

Skrevet

Nja, det var kanskje Skappel jeg mente, men jeg synes ikke Bjørnov er stygg heller... KariKK snakket om Skappel, og det var _henne_ jeg svarte.

Da gjorde hun det hvertfall under Bjørnov-tråden =)

Skrevet

Jeg synes Ingrid Bjørnov e rveldig ekte og uglorifisert, men det er jo ingen som liker henne. Nettopp fordi hun ikke ser så bra ut i forhold til de andre dukkene.

Hva er det hun heter hun venninna hennes som sang med henne før i Dollie de Luxe? Jeg synes HUN er lekker jeg ... 'humre'

Skrevet

Jeg snakket om gutter, og liker henne i utseendemessig forstand.

Klart mange jenter som liker henne bedre enn Dorthe.

"Jeg snakket om gutter, og liker henne i utseendemessig forstand."

Det kom ikke frem i innlegget ditt.

Heldigvis er gutter også forskjellige, min "gutt" orker heller ikke programmene til Dorthe, men har sansen for Ingrid Bjørnov.

Skrevet

Hva er det hun heter hun venninna hennes som sang med henne før i Dollie de Luxe? Jeg synes HUN er lekker jeg ... 'humre'

Benedicte Adrian. Det er en sånn gjengs at hun har vært den pene og Bjørnov den flinke i den gruppa, og jeg synes fremdeles Bjørnov virker bitter for det den dag i dag =)

Men jo, søt jente det, hvertfall for alderen.

Skrevet

"Jeg snakket om gutter, og liker henne i utseendemessig forstand."

Det kom ikke frem i innlegget ditt.

Heldigvis er gutter også forskjellige, min "gutt" orker heller ikke programmene til Dorthe, men har sansen for Ingrid Bjørnov.

Han synes hun er pen?

Skrevet

Benecicte er vakker ja, men hun er jo ikke purung lenger hun heller.

Nei, hun og Bjørnov er like gamle. Tror de er født i 1963.

Skrevet

Det vet jeg ikke.

Det er jo det som er poenget mitt..! Masku mener damer skal være naturlig pene, og ikke sånn som Dorthe. Og så sier jeg at Bjørnov _er_ naturlig og ekte, men da synes ikke gutter at hun er pen likevel, fordi de ser henne i sammenheng med de styla dukkene.

Jeg synes selv at Bjørnov er et musikalsk geni, men det har overhodet ingenting med saken å gjøre her.

Skrevet

må være missunelse fra folk som sier slikt. Fama er vel rundt førti år, syns hun ser flott ut, dessuten satt hun helt usmimket og pratet med ho piano Ingrid i en båt for et par uker siden på god kveld norge. Hvem ser egentlig så himla pen ut uten sminke?

Skrevet

må være missunelse fra folk som sier slikt. Fama er vel rundt førti år, syns hun ser flott ut, dessuten satt hun helt usmimket og pratet med ho piano Ingrid i en båt for et par uker siden på god kveld norge. Hvem ser egentlig så himla pen ut uten sminke?

Du spør om hvem som ser pen ut uten sminke.

Svaret er hun som spilte samme rollen som nicket ditt. Og da er svaret...?

Skrevet

Jeg hadde kanskje giddi å se programmet hvis ikke fokuset hadde vært at ei utslitt og fæl kjerring satt der som hovedfokus og sa se på meg se på meg... blir bare for dumt...

Å herregud -og Dorthe er utslitt og fæl - hva er jeg da? *HULK*

Syns hun er gøyal jeg! -dessuten ahr hun mange innslag hvor hun er uten sminke og med ullgenser og olabukse etc. også.

Skrevet

Jeg håper de ikke har råsminket Davy, men kansje det er akkurat det de gjør? gisp!

Klart de har -de får ikke gå på lufta i studio uten sminke.

Jeg har jobbet i NRK :) (en hel uke - så det såh!"

Skrevet

Enig, dama er fæl. Har sett henne in person.

I tillegg så er hun så desperat fjortiss, og skal liksom være så "perfekt", noe hun lagtfra er. Desperat utslitt dame er det, med en ekkel jeg er så deilig holdning.

Jeg er langt på vei enig. Hun er veldig "se på meg, er ikke jeg deilig".

Hun er enormt selveksponerende. Jfr. måten hun intervjuet han lekre håndballproffen på i Spania. Kristian, har glemt etternavnet.

Hun flørteklistret seg på ham så det var pinlig å se på.

Og hun er dronningen av klisjeer i kommentarene sine. Platt og overflatisk pjatt.

Men stygg er hun ikke. Dillete og jålete og litt Cruella de Ville-aktig, men langt fra stygg.

Gjest hans petter
Skrevet

Å herregud -og Dorthe er utslitt og fæl - hva er jeg da? *HULK*

Syns hun er gøyal jeg! -dessuten ahr hun mange innslag hvor hun er uten sminke og med ullgenser og olabukse etc. også.

Du er sikkert mye mer naturlig og sjarmerende enn det vesenet der. Folk som TROR de er sååå deilige ass.. er bare helt fæle.

Gjest hans petter
Skrevet

Jeg er langt på vei enig. Hun er veldig "se på meg, er ikke jeg deilig".

Hun er enormt selveksponerende. Jfr. måten hun intervjuet han lekre håndballproffen på i Spania. Kristian, har glemt etternavnet.

Hun flørteklistret seg på ham så det var pinlig å se på.

Og hun er dronningen av klisjeer i kommentarene sine. Platt og overflatisk pjatt.

Men stygg er hun ikke. Dillete og jålete og litt Cruella de Ville-aktig, men langt fra stygg.

Sikkert ikke direkte stygg, men måten hun opptrer og er på gjør henne faktisk stygg. Det blir bare altfor mye meg meg meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...