Gå til innhold

Dorthe Skappel begynner å forfalle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke direkte stygg, men måten hun opptrer og er på gjør henne faktisk stygg. Det blir bare altfor mye meg meg meg...

Javisst. Dessuten framstår hun som temmelig "shallow".

Det er ikke noe klasse over Dorthe. Hun kan lett gli over i det vulgære.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

14

• Babette

12

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes ikke Dorthe er stygg. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se ut sånn. Alle er penere på TV hvor de er dollet og sminket, har dyre designerklær og riktig belysning osv enn når de labber rundt på gata med en gammel olabukse og uvasket hår.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ikke penget, poenget er at det overfokuseres på denne dama, og de prøver å få henne til å fremstå som ei drømmedame, noe hun ikke er.

Er det ikke publikum som fokuserer på hennes utseendet?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da gjorde hun det hvertfall under Bjørnov-tråden =)

Nå snakket jeg om Skappel.

Bjørnov er kul, og hun er ikke stygg hun heller.

Skrevet

Finnes det noe mer å fokusere på i hennes tilfelle enn utseendet, da?

Gjest hans petter
Skrevet

Nei, de som lager programmet også, og ikke minst hun...

mil1365380270
Skrevet

Får endelig håpe du har rett! Så kan vi senke skuldrene en kort stund, før vi finner nye rivalinner vi må lete etter feil på.

Skrevet

Nå snakket jeg om Skappel.

Bjørnov er kul, og hun er ikke stygg hun heller.

Ho er LITT stygg da :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Finnes det noe mer å fokusere på i hennes tilfelle enn utseendet, da?

Jeg tror jeg har sett ett program, og da satt hun i et badekar oppi fjellheimen et sted.

Aner ikke hvordan programmene hennes er, men det er ikke det som er poenget mitt heller.

Det er så typisk at når noen er pen, så skal man kritiseres for at man er ikke SÅ PEN i virkeligheten nei.

Hun ser jo faktisk ut som ei gammel dame på over 40. Jada, men det er jo nettopp det hun er. Over 40, mener jeg. Det bør jo ikke være så veldig overaskende at det synes da.

Skal man gi dama sparken fordi hun ikke er like ung og pen lenger da?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ho er LITT stygg da :-)

Er hun vel ikke. Hun er tøff hun. Faktisk litt pen også.

Dessuten er hun flink til å spille piano;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva er det hun heter hun venninna hennes som sang med henne før i Dollie de Luxe? Jeg synes HUN er lekker jeg ... 'humre'

Og jeg har hørt at jeg ligner Eh he he.

Men det er over 10 år siden jeg hørte det da, og da lignet jeg kanskje ørlitebittelittegranne;)

Skrevet

Men det er over 10 år siden jeg hørte det da, og da lignet jeg kanskje ørlitebittelittegranne;)

Hehe. Mamma fikk høre at hun ligner på Carola i syden for ti år siden, og jeg har fått høre av et par fulle karer på byen at jeg ligner på Angelina Jolie, og vi begge er overbeviste om at dette selvsagt stemmer! =p

Synes du skal ta det til deg, jeg =)

Gjest liten, men tøff
Skrevet

Jeg tror jeg har sett ett program, og da satt hun i et badekar oppi fjellheimen et sted.

Aner ikke hvordan programmene hennes er, men det er ikke det som er poenget mitt heller.

Det er så typisk at når noen er pen, så skal man kritiseres for at man er ikke SÅ PEN i virkeligheten nei.

Hun ser jo faktisk ut som ei gammel dame på over 40. Jada, men det er jo nettopp det hun er. Over 40, mener jeg. Det bør jo ikke være så veldig overaskende at det synes da.

Skal man gi dama sparken fordi hun ikke er like ung og pen lenger da?

Signerer. Det er jante-folket som er ute og herjer :0)

Skrevet

Ingen som liker Ingrid Bjørnov?

Det var en merkelig påstand! Jeg er veldig begeistret for henne, og det tror jeg alle de andre som går mann av huse for å se "Musikalsk herverk" er også!

Det gledet meg stort da jeg oppdaget at hun nå har et underholdningsprogram på tv. Det var ikke bare fordi hun hadde Kåre Conradi som gjest *sukk*, men først og fremst fordi jeg liker henne!

Dorthe Skappel ser jeg aldri på...

Det kommer litt ann på hva vi ser etter, tror jeg.

Ser vi kun etter ting som avviker fra "normalen", vil feil helt klart finnes.

Ingrid Bjørnov sa i sin tid: Når man er mørk, og har en blond venninde, er det ingen som ser etter DEG!

Men hva er poenget med denne diskusjonen egentlig? Det er ikke noe rart at Dorthe har fått en ny rynke eller to. Dama er jo godt over 40, har satt barn til verden, og holder seg fortreffelig godt.

Det er vel ingen av oss som ønsker et "babyface" til tross for rundet 40 år.

Skrevet

Det kommer litt ann på hva vi ser etter, tror jeg.

Ser vi kun etter ting som avviker fra "normalen", vil feil helt klart finnes.

Ingrid Bjørnov sa i sin tid: Når man er mørk, og har en blond venninde, er det ingen som ser etter DEG!

Men hva er poenget med denne diskusjonen egentlig? Det er ikke noe rart at Dorthe har fått en ny rynke eller to. Dama er jo godt over 40, har satt barn til verden, og holder seg fortreffelig godt.

Det er vel ingen av oss som ønsker et "babyface" til tross for rundet 40 år.

Det intereserer meg egentlig ikke å diskutere Dorthe Skappel.

Jeg hoppet inn i tråden fordi jeg reagerte på at DarkPink sa at ingen liker Ingrid Bjørnov.

Skrevet

Det intereserer meg egentlig ikke å diskutere Dorthe Skappel.

Jeg hoppet inn i tråden fordi jeg reagerte på at DarkPink sa at ingen liker Ingrid Bjørnov.

Sorry. Jeg svarte bare på tråden, og tilfeldighetene gjorde at jeg havnet hos deg.

Skrevet

må være missunelse fra folk som sier slikt. Fama er vel rundt førti år, syns hun ser flott ut, dessuten satt hun helt usmimket og pratet med ho piano Ingrid i en båt for et par uker siden på god kveld norge. Hvem ser egentlig så himla pen ut uten sminke?

Dorthe Skappel er faktisk nærmere 50 år, mener jeg å ha sett.

Skrevet

Sorry. Jeg svarte bare på tråden, og tilfeldighetene gjorde at jeg havnet hos deg.

:-)

Alt i orden. Sånt er fort gjort!

Skrevet

KariKruskakli ligner på Dollie-dama Benedicte Adrian? 'gliser'

Skulle likt å se KariKruskakli live gitt. 'harr' :-))

Slik det er med Dollie-dama, så har det seg at hun stadig blir flottere. Synes hun var mindre flott da hun var i tenårene, men se nå! Dama blir berre bettre og bettre.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...