Gå til innhold

Dorthe Skappel begynner å forfalle

Anbefalte innlegg

Skrevet

KariKruskakli ligner på Dollie-dama Benedicte Adrian? 'gliser'

Skulle likt å se KariKruskakli live gitt. 'harr' :-))

Slik det er med Dollie-dama, så har det seg at hun stadig blir flottere. Synes hun var mindre flott da hun var i tenårene, men se nå! Dama blir berre bettre og bettre.

mvh

"Skulle likt å se KariKruskakli live gitt. 'harr' :-))"

Bare følg med på Rikets Røst, hun kommer kanskje der snart ;-)

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

14

• Babette

12

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Skulle likt å se KariKruskakli live gitt. 'harr' :-))"

Bare følg med på Rikets Røst, hun kommer kanskje der snart ;-)

Nåh, sammenheng?

'glis'

Gjest Jeg bare spør jeg
Skrevet

Har sett henne live på trikken, det var for 8 år siden, hun var avgjort meeeeget nydelig. Hun var ganske usminket og hadde vanlige hverdagsklær på seg og skilte seg klart ut ved bare å være veldig naturlig modellaktig pen.

Men det var 8 år siden....

Dama er fremdeles nydelig, men det er klart hun må stæsjes en del for TV. Dessuten har hun blitt litt tynnere i det siste, det kler henne.

Det nicket har jeg aldri sett før, er det gamla(Skappel) som skryter av seg selv kansje?

Skulle ikke forundre meg, men innrømmer det sikkert ikke uansett ;)

Skrevet

Nåh, sammenheng?

'glis'

Les tråden "Hvordan gikk det på Halloween" på Foreldre - småbarn :-)

Skrevet

Det nicket har jeg aldri sett før, er det gamla(Skappel) som skryter av seg selv kansje?

Hehe, det skal du se :-)

Hun søker vel på seg seg hver dag, for å forsvare seg selv for negativ omtale på internettforum.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe. Mamma fikk høre at hun ligner på Carola i syden for ti år siden, og jeg har fått høre av et par fulle karer på byen at jeg ligner på Angelina Jolie, og vi begge er overbeviste om at dette selvsagt stemmer! =p

Synes du skal ta det til deg, jeg =)

Når jeg tenker meg om var det faktisk 13 år siden, og jeg var dollet opp med masse sminke, korktrekkere i håret og brudekjole;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

KariKruskakli ligner på Dollie-dama Benedicte Adrian? 'gliser'

Skulle likt å se KariKruskakli live gitt. 'harr' :-))

Slik det er med Dollie-dama, så har det seg at hun stadig blir flottere. Synes hun var mindre flott da hun var i tenårene, men se nå! Dama blir berre bettre og bettre.

mvh

Mwen nå ligner jeg på Jan Teigen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ingen som liker henne???

Dama er jo et musikalsk geni, jo!

Enig!

Skrevet

Jeg tror jeg har sett ett program, og da satt hun i et badekar oppi fjellheimen et sted.

Aner ikke hvordan programmene hennes er, men det er ikke det som er poenget mitt heller.

Det er så typisk at når noen er pen, så skal man kritiseres for at man er ikke SÅ PEN i virkeligheten nei.

Hun ser jo faktisk ut som ei gammel dame på over 40. Jada, men det er jo nettopp det hun er. Over 40, mener jeg. Det bør jo ikke være så veldig overaskende at det synes da.

Skal man gi dama sparken fordi hun ikke er like ung og pen lenger da?

Jeg synes hun er pen både med og uten sminke.

Men når folk er såpass opphengt i utseendet hennes, er det etter min mening fordi hun legger opp til dette selv. Bare måten hun sitter i utstuderte stillinger på sier sitt.

Og dyktig er hun ikke, åkke som.

Skrevet

Men når folk er såpass opphengt i utseendet hennes, er det etter min mening fordi hun legger opp til dette selv. Bare måten hun sitter i utstuderte stillinger på sier sitt.

"Men når folk er såpass opphengt i utseendet hennes, er det etter min mening fordi hun legger opp til dette selv. Bare måten hun sitter i utstuderte stillinger på sier sitt."

Enig!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Les tråden "Hvordan gikk det på Halloween" på Foreldre - småbarn :-)

Det var bare en liten skøyer jeg hadde på døra mi.

En artig kar, men jeg så ingen kameraer, og godt er det for da ville jeg ha pynta meg litt først. Ikke labba rundt i tøfler og husmortoppen min;)

Skrevet

Det var bare en liten skøyer jeg hadde på døra mi.

En artig kar, men jeg så ingen kameraer, og godt er det for da ville jeg ha pynta meg litt først. Ikke labba rundt i tøfler og husmortoppen min;)

Søren da, nå som hele DOL hadde forberedt seg på å se deg på tv... :-P

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men det er vel slik det skal være i dette programmet da.

Det er skuespill,vet du.

Hun spiller en rolle.

Hun er nok ikke slik privat.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Søren da, nå som hele DOL hadde forberedt seg på å se deg på tv... :-P

Jeg er glad dere slipper;)

Skrevet

Har sett henne live på trikken, det var for 8 år siden, hun var avgjort meeeeget nydelig. Hun var ganske usminket og hadde vanlige hverdagsklær på seg og skilte seg klart ut ved bare å være veldig naturlig modellaktig pen.

Men det var 8 år siden....

Dama er fremdeles nydelig, men det er klart hun må stæsjes en del for TV. Dessuten har hun blitt litt tynnere i det siste, det kler henne.

Dere kan jo ta et forfatter-søk og se at jeg har vært her med nicket mitt i mange år.

Dog mest på småbarnforum, da.

Men nicket ditt har jeg aldri sett før.

Skrevet

Isj, innlegget skulle hit....

Dere kan jo ta et forfatter-søk og se at jeg har vært her med nicket mitt i mange år.

Dog mest på småbarnforum, da.

Men nicket ditt har jeg aldri sett før.

Skrevet

Men det er vel slik det skal være i dette programmet da.

Det er skuespill,vet du.

Hun spiller en rolle.

Hun er nok ikke slik privat.

Jeg har ingen formening om hvordan hun er privat, og har heller ingen rett til å kritisere hennes "private personlighet."

Jeg er utelukkende opptatt av hennes rolle som programleder, dvs. hennes offentlige rolle. Og den synes jeg hun utfører på en dårlig måte. Hun er en pjattete og klisjefylt programleder, som aldri evner å gå unnder huden på noe som helst.

Her er ingen overraskende eller originale journalistiske grep. Her er bare ukebladpjatt.

Skrevet

Ja, sant nok, men fakta er at dama er ei middelaldrende og helt vanlig kjerring om du møter henne en helt vanlig dag i dagslys. Det blir for dumt!

Om du møter en A-stjerne i dagslys, usminket og i loffe-klær, ser du noe helt annet enn den samme dama på et retusjert bilde.

Merk! Dette gjelder bare for damer, ikke menn :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har ingen formening om hvordan hun er privat, og har heller ingen rett til å kritisere hennes "private personlighet."

Jeg er utelukkende opptatt av hennes rolle som programleder, dvs. hennes offentlige rolle. Og den synes jeg hun utfører på en dårlig måte. Hun er en pjattete og klisjefylt programleder, som aldri evner å gå unnder huden på noe som helst.

Her er ingen overraskende eller originale journalistiske grep. Her er bare ukebladpjatt.

"Her er bare ukebladpjatt."

Det er det nok og det er vel også meningen og grunnen til at jeg har sett ett toppen to program.

Skrevet

Når jeg tenker meg om var det faktisk 13 år siden, og jeg var dollet opp med masse sminke, korktrekkere i håret og brudekjole;)

Hehe.. du hørtes nå veldig pen ut også da! Men still. Har man først fått høre at man ligner på en pen kjendis, så skal man bære det med selvsikkerhet livet ut, synes nå jeg ;) Det har man bare godt av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...