Gjest bakebakebake Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 hei. lurer på om det går an å fryse skoleboller når det er vaniljefyll på dem? uten melis og sukker så klart;) og så lurer jeg på om jeg kan fryse lefser(vestlandslefsa)etter jeg har "laget" den,,,med den smørekremen på? takker for svar:) 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Du kan trygt fryse alt dette! ...men det er verre å ta dem opp? *LOL* 0 Siter
Gjest bakebakebake Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 ...men det er verre å ta dem opp? *LOL* hehe, ja det er jo d jeg frykter da;) men er jo kjekt å ha noe å servere når svigers kommer uventet;) 0 Siter
serendipity Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 ...men det er verre å ta dem opp? *LOL* Mine hadde desverre aldri kommet så langt engang ;-) 0 Siter
bb71 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Frys i vei, lefsene må du legge ved siden av hvernadre og folie mellom lagene... Vet du forresten hva skoleboller heter i Arendal? 0 Siter
Gjest bakebakebake Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Frys i vei, lefsene må du legge ved siden av hvernadre og folie mellom lagene... Vet du forresten hva skoleboller heter i Arendal? nei, hva heter det der? 0 Siter
Patsi Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 (hvis frysingen ikke blir vellykket, kan du jo ta de opp igjen omtrent på samme tid til neste år - så har du noe å gi til halloween-barn) :-) 0 Siter
Gjest bakebakebake Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 (hvis frysingen ikke blir vellykket, kan du jo ta de opp igjen omtrent på samme tid til neste år - så har du noe å gi til halloween-barn) :-) ja d kunne jeg f.eks. om jeg hadde vært så ondskapsfull;) men selv om jeg ikke liker halloween selv, så syns jeg ungene kan få kose seg den dagen;) de har jo tross alt ikke så mye å glede seg over som vi voksne som kan feste når vi vil:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.