Gå til innhold

Kopiere cd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kopiere en cd her, men har bare en cd-stasjon på pcen. Det skal vel gå?

Jeg har bare en brenne-cd, og MÅ liksom få det til, så jeg kan ikke teste ut så innmari mye. Bruker Nero, og Nero StartSmart starter når jeg putter inn tom cd. Etter jeg hadde valgt at jeg skulle kopiere fra E: til E: så turte jeg ikke å trykke meg lenger, for jeg var redd den skulle fucke opp plata jeg hadde i... Jeg må jo ta den ut og sette inn den andre, da, men det så liksom ikke ut som om jeg skulle komme til å få beskjed om det.

Mener jeg har gjort det på en tidligere pc for ørten år siden med et annet brenneprogram.

Kan jo legge innholdet fra original-cden over på pcen først og så brenne, men hadde lyst å gjøre det enkelt.

Gjest tjohjoo
Skrevet

Hvis det er en orginal CD du vil ta backup av så er det ikke farlig å gjøre en E: til E: backup, fordi CD-brenneren klarer ikke å brenne til en orginal CD.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sett inn CDen du vil kopiere fra og velg CD-kopi i Nero. Lag image av CDen som du legger på harddisken. Brenn image.

Voila.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...