mariaflyfly Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Jepp - det er greit :-) Skriver jobbsøknader for tida og nevner iallefall ikke ett ord om at jeg er alenemamma for to små barn.... Så har jeg iallefall en sjanse til å komme til intervju... og søknaden er ellers kort. Det interessante står i cv'n min Lykke til med søknadsortering! Takk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Jepp - det er greit :-) Skriver jobbsøknader for tida og nevner iallefall ikke ett ord om at jeg er alenemamma for to små barn.... Så har jeg iallefall en sjanse til å komme til intervju... og søknaden er ellers kort. Det interessante står i cv'n min Lykke til med søknadsortering! Og lykke til med jobbsøkinga til deg. 0 Siter
favn Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg kunne tenke meg å spørre hva :du: vil se i søknaden? Det vanskeligste, synes jeg, er å formulere på intelligent vis at og hvorfor jeg er rette vedkommende. At det du sier ikke skal være med og at søknaden skal være mest mulig kortfattet, ser jeg på som en selvfølge. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det var bare ment som et godt råd til folk i jobbsøkersituasjon. Bare? *fnis* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Bare? *fnis* Ok, få ut litt steam også dah! 0 Siter
RZO Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Nettopp! det er det jeg kaller "kortfattet søknad og CV sendes..." Med det mener jeg at du får inn det du vil si om det sjøl innafor EN A4 side, kanskje med skriftstørrelse 12 + en CV på 1-2 sider. Ikke 4-siders søknad (eller 8, som jeg har vært ute for en gang før). Ja ja ja JA! Èn side (holdt på å si "en side - max", hehe). mvh 0 Siter
Gjest dettis Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Nettopp! det er det jeg kaller "kortfattet søknad og CV sendes..." Med det mener jeg at du får inn det du vil si om det sjøl innafor EN A4 side, kanskje med skriftstørrelse 12 + en CV på 1-2 sider. Ikke 4-siders søknad (eller 8, som jeg har vært ute for en gang før). 8 siders søknad-viser helt klart at dette er en person som er keen på jobben. Han fortjener rett å slett å få den! ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 4 siders søknad + CV. Med andre ord: Skriv kort! Å jøss! Jeg skriver ALDRI søknader lenger enn en side, som regel er de litt over en halvside, med gode avsnitt. CV-en min er på 1,5 side, men den er oversiktig og ryddig. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Kortfattet : 24 år og stor for alderen, kjempepupper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.