Gå til innhold

Selvbruner-hvor ofte?

Gjest Håper på en brun fin vinter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å være brun med selvbruner i vinter. Har ikke prøvd det noe særlig før. Hvor ofte må man smøre seg inn med det? Hva med ansikt? Noe annet man må tenke på?

Flott om noen kan anbefale en som gir fin, jevn farge, som ikke lukter vondt etter en dusj, og som ikke sverter.

Håper på en brun fin vinter:)

Skrevet

Har nettopp oppdaget noe som heter Tan Towels, slags våtserviett med bruningseffekt. Var også på utkikk etter en selvbruner som ikke luktet vondt som alle andre jeg har brukt, og denne synes jeg var fin. Tørket fort gjorde den og. Kommer i flere "styrker", jeg har prøvd den normale, men kunne med fordel brukt en nyansere mørkere uten at det ble krise. Etter ca 3 dager syns jeg fargen er såpass borte at jeg smører på en ny.

Jeg kjøpte de på Vita, og de små kostet drøyt 20 kr/stk.

Gjest gladiol
Skrevet

Jeg synes Natusan sin er helt grei. Den har ikke den klassiske lukten, smitter ikke over på klær og brukes som en body lotion. I tillegg er den veldig billig, betalte 39,50 på Sparkjøp.

Har prøvd mange typer, men synes alle farger mye over på klærne.

Skrevet

Jeg synes Natusan sin er helt grei. Den har ikke den klassiske lukten, smitter ikke over på klær og brukes som en body lotion. I tillegg er den veldig billig, betalte 39,50 på Sparkjøp.

Har prøvd mange typer, men synes alle farger mye over på klærne.

Ok, den er den eneste jeg har prøvd, og den luktet ille på meg også etter dusj, og klærne mine ble helt gule inni. Men takk for svar:)

Skrevet

Har nettopp oppdaget noe som heter Tan Towels, slags våtserviett med bruningseffekt. Var også på utkikk etter en selvbruner som ikke luktet vondt som alle andre jeg har brukt, og denne synes jeg var fin. Tørket fort gjorde den og. Kommer i flere "styrker", jeg har prøvd den normale, men kunne med fordel brukt en nyansere mørkere uten at det ble krise. Etter ca 3 dager syns jeg fargen er såpass borte at jeg smører på en ny.

Jeg kjøpte de på Vita, og de små kostet drøyt 20 kr/stk.

Ok, hvor mange stk må du bruke for å komme over hele kroppen? Kan den brukes i ansikt også?

Takk:)

Skrevet

Ok, hvor mange stk må du bruke for å komme over hele kroppen? Kan den brukes i ansikt også?

Takk:)

Jeg har sett de i to serviettstørrelser Den største er beregnet på hele kroppen, og kan også brukes på ansiktet. Jeg har bare prøvd begge serviettene på ansiktet, så hvorvidt de setter farge på klær vet jeg egentlig ikke.

Sist men ikke minst; produktet er ikke testet på dyr!

Sjekk http://www.tantowel.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...