Gå til innhold

Galleri for lettkledte kjendiser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

NEI! Siden er blokkert fra jobben... alle morosider blir blokkert...

Gjest finn to feil
Skrevet

Var det Mette Marit?

Hvordan kan det finn to feil ha seg? (Nederst på side 1)

Skrevet

jammen! Men jeg synes ikke alle var så veldig lettkledde da... Eller det var de jo, men dame i singlett er jo ikke så artig vel?

Skrevet

Dette ser ut som et bilde tatt fra den videoen som gikk rundt for noen år siden.

Og da ble det veldig tilbakevist at det var Mette-Marit, bare en som ligna.

Annonse

Skrevet

Var det Mette Marit?

Store pupper øverst, og nesten ingen pupper nedenfor.

Skrevet

Noen flotte damer, og noen som ikke er like flotte - når klærne og sminken er borte:-)

Min favoritt var der, og hun ER flott:-)

Skrevet

Hehe..

Mange pene jenter der, men puppene til Britney og bikinitrusa til Lene Elise Bergum var ikke pene. Ikke holdningen til Katie Holmes heller.

Rart at det er så mange skuespillere som er villige til å kle av seg på film. Og er det så vanlig å bade toppløs? Det gjør jeg bare aldri selv.

Skrevet

Var det Mette Marit?

Hun har ikke pupper igjen. Men de øverste så jo ganske ekte ut da, kanskje hun bare har slanket seg.

Skrevet

jammen! Men jeg synes ikke alle var så veldig lettkledde da... Eller det var de jo, men dame i singlett er jo ikke så artig vel?

Det var da enten store mugger eller mugger uten bh.

Skrevet

Det blir for dumt når de som lager siden ikke er mer kritiske enn at de blander tydelig og dårlig utførte bildemanipulasjoner med ekte bilder.

".............................................."

Skrevet

Jøss. Mye pent der (og noe ikke fullt så pent). Men jeg tror Mr. Camden ville reagert ganske kraftig om han hadde sett noen av de bildene der...

Annonse

Skrevet

Sammenlignet med andre, har ikke MM mye å stille opp med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var det mye digg, og en del ikke fullt så digg.

Skrevet

Jøss. Mye pent der (og noe ikke fullt så pent). Men jeg tror Mr. Camden ville reagert ganske kraftig om han hadde sett noen av de bildene der...

Hehe :-D

Skrevet

Fant kona mi der jeg. Trodde jeg, men hun ligna litt... hehe

'harr'

Skrevet

Fant kona mi der jeg. Trodde jeg, men hun ligna litt... hehe

'harr'

oj -trodde du var dame jeg - hvor har jeg det fra tro?

Skrevet

oj -trodde du var dame jeg - hvor har jeg det fra tro?

Kanskje jeg prater for mye dritt. :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...