tussetrollet Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hvordan tar jeg sikkerhetskopi av harddisken??? Kom på i helga etter at vår ett år gamle stasjonære pc gikk kaputt at vi ikke har sikkerhetskopi av noen av pc-ene.. Heldigvis var det hovedkortet og ikke harddisken..... 0 Siter
Craven Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg kjøpte nylig en eksern harddisk til en tusenlapp, og kunne legge tusenvis av bilder, dokumenter, noen titalls filmer over på den fra den interne harddisken. Det var betryggende, og da kan maskinen bare tryne. Et annet alternativ er å brenne alt du vil bevare på DVD-planer. 0 Siter
RZO Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det er flere måter å gjøre det på. Jeg putter bildene mine inn både på en ekstern harddisk - og jeg brenner de på dvd'er. De fleste eksterne harddiskene har usb-tilkobling, dvs. de funker direkte ved å plugge de på. Du kan også ta med deg kun harddisken hvis du henter data fra venner. Se linken: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33193 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.