Gå til innhold

Din yndlingsTufte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en yndlingsTufte?

Min er Martin. Han er skikkelig søt...!

Skrevet

Jeg vet ikke hva de heter, men det er en fyr med langt hår og markerte kjever som jeg faktisk syns er skikkelig _kjekk_!! Fikk ikke sett make-over-episoden, så jeg tør ikke engang tenke på hvordan han ser ut nå.. =p

Han "skalla" virker som en utrolig skjønn gutt, samme med han feite som samler på autogrrrrafår, og han rar-morsomme med alt håret.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg vet ikke hva de heter, men det er en fyr med langt hår og markerte kjever som jeg faktisk syns er skikkelig _kjekk_!! Fikk ikke sett make-over-episoden, så jeg tør ikke engang tenke på hvordan han ser ut nå.. =p

Han "skalla" virker som en utrolig skjønn gutt, samme med han feite som samler på autogrrrrafår, og han rar-morsomme med alt håret.

Enig, han langhåringen er kjempekjekk... sånn bortsett fra at jeg ikke liker langt hår på menn da. Han har like langt hår nå, men det er farget litt mørkere brunt. Lekker ble han.

Martin er søtest, det er jeg enig i, men det er litt på grunn av hans naive forhold til omverdenen. Han har en genuin åpenhet som er helt utrolig herlig.

Liker også godt han som samler autografer. Virker tvers igjennom god.

Har litt problemer med å forstå enkelte personer. Som han som synes at primtall er det vakreste som finnes...

Men de er en herlig gjeng, helt uten tvil.

Torstvedt, mmmmm, jeg ville ikke nevnt betaling...

Skrevet

Enig, han langhåringen er kjempekjekk... sånn bortsett fra at jeg ikke liker langt hår på menn da. Han har like langt hår nå, men det er farget litt mørkere brunt. Lekker ble han.

Martin er søtest, det er jeg enig i, men det er litt på grunn av hans naive forhold til omverdenen. Han har en genuin åpenhet som er helt utrolig herlig.

Liker også godt han som samler autografer. Virker tvers igjennom god.

Har litt problemer med å forstå enkelte personer. Som han som synes at primtall er det vakreste som finnes...

Men de er en herlig gjeng, helt uten tvil.

Torstvedt, mmmmm, jeg ville ikke nevnt betaling...

Hehe. Jøss. Jeg tør så vidt å si at jeg synes noen i det programmet er seriøst _kjekke_, er jo ikke akkurat det som er meningen, men. =) Enda hyggeligere når vi er to!

Skrevet

Enig!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han Karlsen, autografmannen, kan du gå inn på dvdarkivet.no og sende en hilsen til da vettu.

Han har vært aktiv der i flere år. :)

Skrevet

Jeg synes også han langhårete gitarspilleren er kjekk. Han er samme type som sambo, så det er ikke så veldig rart :P

Skrevet

Jeg synes også han langhårete gitarspilleren er kjekk. Han er samme type som sambo, så det er ikke så veldig rart :P

Heldiggris.. =) Jeg har alltid ønska meg en gitarspillende! Men de som har det, sier at de ofte blir lei, og at gitaren er hans second wife. Stemmer det? =)

Skrevet

Heldiggris.. =) Jeg har alltid ønska meg en gitarspillende! Men de som har det, sier at de ofte blir lei, og at gitaren er hans second wife. Stemmer det? =)

Siden han måtte flytte fra bandet sitt for å være sammen med meg, så har ikke det blitt noe problem. Jeg hadde likt det om han spilte mer, faktisk. Blir vel verre om han skaffer seg et nytt band :P

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har ikke sett så mye på det programmet, men jeg liker nå han derre rødhåringen jeg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...