Gjest Noen som vet? Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hei, Jeg pleier å bruke nettbank. Men er ikke helt sikker på hva transaksjons kostnad betyr. Er det pga av de regningene vi betaler via nettbank? Hvis ikke det er tilfellet. Hvor mye koster det å betale regninger via nettbank. Her snakker jeg om DNB. Takker for svar! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Transaksjonskostnad er det beløpet du betaler for å flytte penger fra ett sted til et annet. Altså for å betale en regning, overføre penger, i det hele tatt... 0 Siter
keinstein Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Vet ikke, men Skandiabanken påfører deg ikke slike, selv ikke på uttak med kort i utlandet eller ved overføringer til utenlansk bank. Kun valutapåslag og årsavgift på kort. Jeg sparte 2000 kr i året på å bytte dit fra Postbanken, og har aldri savna Posten. 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Vet ikke, men Skandiabanken påfører deg ikke slike, selv ikke på uttak med kort i utlandet eller ved overføringer til utenlansk bank. Kun valutapåslag og årsavgift på kort. Jeg sparte 2000 kr i året på å bytte dit fra Postbanken, og har aldri savna Posten. Posten er jo grusom - gubben vant 35 kroner i Lotto og hadde mistet Lotto-kortet sitt....så da kom utbetalingen etterhvert på Postutbetalingslapp - - det kosta 30 kroner å få ut premien -da sa han at det fikk heller gå til en god sak! 30 kroner!!! og så er det jo post i butikk - så det er ikke akkurat proffe folk man betaler for å bruke - helvete. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Posten er jo grusom - gubben vant 35 kroner i Lotto og hadde mistet Lotto-kortet sitt....så da kom utbetalingen etterhvert på Postutbetalingslapp - - det kosta 30 kroner å få ut premien -da sa han at det fikk heller gå til en god sak! 30 kroner!!! og så er det jo post i butikk - så det er ikke akkurat proffe folk man betaler for å bruke - helvete. Pakkeportoen er så dyr at det lønner seg for stadig fler å kjøpe egen bil og levere selv. Ansatte på posten har stjært 11 pakker fra oss hittil i år. 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Pakkeportoen er så dyr at det lønner seg for stadig fler å kjøpe egen bil og levere selv. Ansatte på posten har stjært 11 pakker fra oss hittil i år. er det mulig? *liker ikke post-i-butikk* -det er alltid sladderkjerringene som jobbe der med all posten og sånn. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Pakkeportoen er så dyr at det lønner seg for stadig fler å kjøpe egen bil og levere selv. Ansatte på posten har stjært 11 pakker fra oss hittil i år. etter posten flyttet inn i butikken, har jeg og "mistet" pakker. Det jobber en haug med bølleungdommer der på butikken, så jeg stoler ikke så veldig på dem 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 etter posten flyttet inn i butikken, har jeg og "mistet" pakker. Det jobber en haug med bølleungdommer der på butikken, så jeg stoler ikke så veldig på dem Vin i butikk hadde vært bedre! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Vin i butikk hadde vært bedre! ja, det blir jo praktisk for deg når du skal handle inn middagen;) 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 ja, det blir jo praktisk for deg når du skal handle inn middagen;) Ja, særlig jeg som har butikken i handlevognavstand - til jul et år trillet jeg varene hjem i den - rett over veien 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.