Gå til innhold

Titt innom;)

Anbefalte innlegg

Gjest Arbeidsledig
Skrevet

Hallo alle sammen,

Jeg er utdannet som lønnsmedarbeider. Og lurer på hvordan jeg skal gå fram for å søke jobb. Pga manglende erfaring, har jeg litt vanskeligheter med å få jobb. Har nok sendt over 100 søknader, men som sagt uten erfaring i yrket. Vil ingen ansette meg.

Jeg tenkte at jeg kunne ringe rundt i bedrifter å spørre om de kunne gi meg praksisplass. Noen som har erfaring fra hvordan man gjør dette?

Og en annen ting mens jeg er i gang. Hvor skal jeg spørre? Noen som har noen gode ideer?

Gode ideer mottas med takk:)

Skrevet

Syns heller du skal møte opp - pent kledd og med alle papirer bundet pent sammen -be om et møte først, selvsagt :)

skorpionfisken
Skrevet

Hvilken skole/utdannelse tar man for å bli utdannet lønnsmedarbeider?

Går det ann å vinkle søknaden din litt mer generelt slik at du kan framheve at du også kan jobbe med regnskap generelt eller annet kontorarbeide.

Det er vel få bedrifter utenom de helt store som har egne ansatte som bare driver med lønnsarbeide? Du skal ha bra mange ansatte for å fylle en stilling med det alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...