Gå til innhold

De nye kjekskulene med sjokolade (de man triller med vifte i gullsmedforretning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...de er farlig gode - en eller annen gjør har kjøpt inn 3 SEKKER med de her og satt frem foran kaffemaskin - jaja, jeg får da trim. Tror de er de beste sjokoladedingsene jeg har smakt - men emballasjen ser jeg ikke -hva HETER DE?????

Skrevet

MALTESERS....skulle det stå

Det er det ja! :) må kjøpe....

Skrevet

Det har du ikke godt av å vite, du kan bli for tung å snakke med.

:-)

Skrevet

De sier "malteasers" på reklamen, men vet ikke hvordan man skriver det.

Skrevet

Maltesers...

Hva tror du jeg har dratt med meg bokstavelig talt i SEKKER hjem fra England de siste 15 åra? ;)

Skrevet

Det er det ja! :) må kjøpe....

Ja de er skikkelig gode, men nå når man får dem i Norge er de liksom ikke så spennende mer, pleide alltid å hamstre med meg hjem fra utlandet før, men nå har jeg bare kjøpt en gang på IKEA

Skrevet

Maltesers...

Hva tror du jeg har dratt med meg bokstavelig talt i SEKKER hjem fra England de siste 15 åra? ;)

hehe, det høres kjent ut.....de har de i Thailand og!

fei1365380229
Skrevet

Maltesers...

Æsj... jeg syns de er skikkelig vonde og kvalmende jeg. Det er jo bare sånn forsteinet sukkerspinn inni med sjokolade på utsiden.

Nei takke meg til peanøttcube! Det er sjokoladen sin det :o)

Skrevet

3 sekker ?

Hvor jobber du da? :o)

hun har fått de av en kunde - - hun jobbe på inkasso -hehehehe

Skrevet

Maltesers...

dæven, skjønner deg - - men de bråker i tenna! :)

Skrevet

Det har du ikke godt av å vite, du kan bli for tung å snakke med.

:-)

Har jeg hør den før i dag? jajajajajaja! :)

Skrevet

Har jeg hør den før i dag? jajajajajaja! :)

Og så får du høl i tenna, det sa min mor.

Skrevet

Og så får du høl i tenna, det sa min mor.

det sa ikke mora mi! :-)

Skrevet

Mødre skal alltid ødelegge gleden.

Skrevet

Men mora di er jo en del av Larkins-klanen.. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...