Gå til innhold

Utenfor Paris brenner opptil 50 biler pr natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten 10 000 politibiler og brannbiler er skadet av mobb hittil i år. Jeg lurer på når ghettoene i Oslo begynner å koke?

Skrevet

Glad jeg ikke vet svaret, unnatt at det er et tidsspørsmål.

Skrevet

Vi holdes i uvitenhet om situasjonen. Media er nøye med det. Men jungeltrommene går trutt. Det blir nok et sjokk tenker jeg, når blemma sprekker.

Masseslagsmål i Oslo får konsekvent ikke dekning hvis ikke noen dør. Hvis noen skades, omskrives det flittig.

Skrevet

Denne artikkelen, dvs dette emnet har ikke intressert noen journalister i Norge, men tegnene til det samme finnes synlig for alle i to-tre svære områder i Oslo. At det samme ikke er dokumentert her har sine gode grunner. Det er politsik ukorrekt, og vi er redde for denne utviklingen. Stigmatiseringsspøkelset henger over media både i Sverige og Norge. I Danmark begynner det å sprekke, i Frankrike og Nederland har det sprukket, det tåler nemlig ikke dagens lys:

http://www.weeklystandard.com/Content/Protected/Articles/000/000/005/565uukdg.asp?pg=1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...