Gjest beboer Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Nesten 10 000 politibiler og brannbiler er skadet av mobb hittil i år. Jeg lurer på når ghettoene i Oslo begynner å koke? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Glad jeg ikke vet svaret, unnatt at det er et tidsspørsmål. 0 Siter
Gjest beboer Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Glad jeg ikke vet svaret, unnatt at det er et tidsspørsmål. Vi holdes i uvitenhet om situasjonen. Media er nøye med det. Men jungeltrommene går trutt. Det blir nok et sjokk tenker jeg, når blemma sprekker. Masseslagsmål i Oslo får konsekvent ikke dekning hvis ikke noen dør. Hvis noen skades, omskrives det flittig. 0 Siter
Gjest beboer Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Glad jeg ikke vet svaret, unnatt at det er et tidsspørsmål. Denne artikkelen, dvs dette emnet har ikke intressert noen journalister i Norge, men tegnene til det samme finnes synlig for alle i to-tre svære områder i Oslo. At det samme ikke er dokumentert her har sine gode grunner. Det er politsik ukorrekt, og vi er redde for denne utviklingen. Stigmatiseringsspøkelset henger over media både i Sverige og Norge. I Danmark begynner det å sprekke, i Frankrike og Nederland har det sprukket, det tåler nemlig ikke dagens lys: http://www.weeklystandard.com/Content/Protected/Articles/000/000/005/565uukdg.asp?pg=1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.