Gå til innhold

ettroms med hytte i taket!

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Lekkert! Smart hvis man har frosne unger også, de kan bygge lekehytte i stuen ;-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Hems kan være smart og stilig, men denne var grusom. Kunne den i det minste vært hvit? Det er moro å se på folks fikse løsninger, og merkelige møbleringer, men ikke fullt så artig når man ser seg om etter ny bolig :-)

Skrevet

Hems kan være smart og stilig, men denne var grusom. Kunne den i det minste vært hvit? Det er moro å se på folks fikse løsninger, og merkelige møbleringer, men ikke fullt så artig når man ser seg om etter ny bolig :-)

De kommer aldri til å få prisforlangende for det monstrumet der *grøss* - - ødelegge en takleilighet på den måten.

Gjest smakløst
Skrevet

De kommer aldri til å få prisforlangende for det monstrumet der *grøss* - - ødelegge en takleilighet på den måten.

Alltid noen få som vil ha det merkelige også.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ser du på Amy? Synes det lignet på hemsen i forrige episode. Men der var det en kriseløsning for at moren skulle få beholde barna, ikke et salgstriks :-)

Skrevet

Ser du på Amy? Synes det lignet på hemsen i forrige episode. Men der var det en kriseløsning for at moren skulle få beholde barna, ikke et salgstriks :-)

Nei den serien er for teit - en voksen DOMMER som er så keitete at hun må bo hjemme hos mora si -det eneste hun får til hjemme er å drikke kakao og si god natt til datra si - fanken for ei høne!

Gjest Aimabel
Skrevet

Alltid noen få som vil ha det merkelige også.

noen ja kanskje, men så mange at de får presset opp prisen? Kan jeg aldri tenke meg

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei den serien er for teit - en voksen DOMMER som er så keitete at hun må bo hjemme hos mora si -det eneste hun får til hjemme er å drikke kakao og si god natt til datra si - fanken for ei høne!

Åyda det var da voldsomt, hehe :-D

Synes den er koselig jeg, gleder meg til i kveld

Skrevet

God ide med hems i små leiligheter, men den hemsen der var skikkelig stygg.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

LOL - dritstygt!

Helt enig! Egentlig en smart løsning, hvis det bare hadde vært laget sånn at det passet inn med resten. Dette så mer ut som et trehus (altså ei hytte av den typen man bygger å trærne) man hadde feilplassert ettertrykkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...