Gjest smakløst Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/11/01/448122.html 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Lekkert! Smart hvis man har frosne unger også, de kan bygge lekehytte i stuen ;-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hems kan være smart og stilig, men denne var grusom. Kunne den i det minste vært hvit? Det er moro å se på folks fikse løsninger, og merkelige møbleringer, men ikke fullt så artig når man ser seg om etter ny bolig :-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hems kan være smart og stilig, men denne var grusom. Kunne den i det minste vært hvit? Det er moro å se på folks fikse løsninger, og merkelige møbleringer, men ikke fullt så artig når man ser seg om etter ny bolig :-) De kommer aldri til å få prisforlangende for det monstrumet der *grøss* - - ødelegge en takleilighet på den måten. 0 Siter
Gjest smakløst Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 De kommer aldri til å få prisforlangende for det monstrumet der *grøss* - - ødelegge en takleilighet på den måten. Alltid noen få som vil ha det merkelige også. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 De kommer aldri til å få prisforlangende for det monstrumet der *grøss* - - ødelegge en takleilighet på den måten. Ser du på Amy? Synes det lignet på hemsen i forrige episode. Men der var det en kriseløsning for at moren skulle få beholde barna, ikke et salgstriks :-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ser du på Amy? Synes det lignet på hemsen i forrige episode. Men der var det en kriseløsning for at moren skulle få beholde barna, ikke et salgstriks :-) Nei den serien er for teit - en voksen DOMMER som er så keitete at hun må bo hjemme hos mora si -det eneste hun får til hjemme er å drikke kakao og si god natt til datra si - fanken for ei høne! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Alltid noen få som vil ha det merkelige også. noen ja kanskje, men så mange at de får presset opp prisen? Kan jeg aldri tenke meg 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Nei den serien er for teit - en voksen DOMMER som er så keitete at hun må bo hjemme hos mora si -det eneste hun får til hjemme er å drikke kakao og si god natt til datra si - fanken for ei høne! Åyda det var da voldsomt, hehe :-D Synes den er koselig jeg, gleder meg til i kveld 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 God ide med hems i små leiligheter, men den hemsen der var skikkelig stygg. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 LOL - dritstygt! Helt enig! Egentlig en smart løsning, hvis det bare hadde vært laget sånn at det passet inn med resten. Dette så mer ut som et trehus (altså ei hytte av den typen man bygger å trærne) man hadde feilplassert ettertrykkelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.