Gjest helst ikke festbrems Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Noen som har erfaringer med flagyl og alkohol? Jeg fikk en tablettkur der jeg skal ta fem tabl i dag og fem på torsdag. Skulle så gjerne vært med på en fest på fredag, men har hørt at flagyl kan virke som antabus i tre dager, stemmer dette? Vet at dette er feil forum, men prøver meg... 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Du skal ikke drikke når du tar Flagyl http://www.lommelegen.no/sl/slartikkel.asp?visart=3245 0 Siter
Gjest ehm.. du Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg var nettopp på fest og der drakk jeg kun brus. Det var kjempefestlig! Du MÅ ikke drikke, og du er ingen festbrems vel? Ikke ødelegg kuren ved å drikke. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg var nettopp på fest og der drakk jeg kun brus. Det var kjempefestlig! Du MÅ ikke drikke, og du er ingen festbrems vel? Ikke ødelegg kuren ved å drikke. Kom du nettopp hjem fra fest nå? Jeg holder meg helst til kveldene i helga =P 0 Siter
Gjest ehm.. du Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Kom du nettopp hjem fra fest nå? Jeg holder meg helst til kveldene i helga =P Det var på fredag! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det var på fredag! Okei..jeg bare tulla litt med deg, siden du skrev du kom nettopp fra fest 0 Siter
tiliti Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Tro meg, det stemmer. Huttemegtu. Og jeg SMAKTE bare litt. Ble dritdårlig. Anbefales absolutt ikke! 0 Siter
Gjest helst ikke festbrems Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Tro meg, det stemmer. Huttemegtu. Og jeg SMAKTE bare litt. Ble dritdårlig. Anbefales absolutt ikke! Huff da, hvor lenge etter siste tablettene drakk du? Har lest litt på nettet, og ser at noen steder står det tre dager, men i felleskatalogen står det en dag/ døgn. 0 Siter
tiliti Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Huff da, hvor lenge etter siste tablettene drakk du? Har lest litt på nettet, og ser at noen steder står det tre dager, men i felleskatalogen står det en dag/ døgn. Vel er noen år siden så jeg tok det alldeles ikke seriøst og drakk bare 5-6 timer etter siste tablett. 0 Siter
Gjest håper det beste Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Huff da, hvor lenge etter siste tablettene drakk du? Har lest litt på nettet, og ser at noen steder står det tre dager, men i felleskatalogen står det en dag/ døgn. I pakningsvedlegget står det at man ikke skal drikke alkohol på en dag. Da jeg tok kuren drakk jeg tre pils (halvlitere) dagen etter første dose, jeg ble ikke dårlig. Når skal du drikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.