Gå til innhold

Flagyl og alkohol

Gjest helst ikke festbrems

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med flagyl og alkohol? Jeg fikk en tablettkur der jeg skal ta fem tabl i dag og fem på torsdag. Skulle så gjerne vært med på en fest på fredag, men har hørt at flagyl kan virke som antabus i tre dager, stemmer dette?

Vet at dette er feil forum, men prøver meg...

Gjest ehm.. du
Skrevet

Jeg var nettopp på fest og der drakk jeg kun brus. Det var kjempefestlig! Du MÅ ikke drikke, og du er ingen festbrems vel? Ikke ødelegg kuren ved å drikke.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg var nettopp på fest og der drakk jeg kun brus. Det var kjempefestlig! Du MÅ ikke drikke, og du er ingen festbrems vel? Ikke ødelegg kuren ved å drikke.

Kom du nettopp hjem fra fest nå? Jeg holder meg helst til kveldene i helga =P

Gjest ehm.. du
Skrevet

Kom du nettopp hjem fra fest nå? Jeg holder meg helst til kveldene i helga =P

Det var på fredag!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var på fredag!

Okei..jeg bare tulla litt med deg, siden du skrev du kom nettopp fra fest ;)

Skrevet

Tro meg, det stemmer.

Huttemegtu.

Og jeg SMAKTE bare litt. Ble dritdårlig.

Anbefales absolutt ikke!

Skrevet

Tro meg, det stemmer.

Huttemegtu.

Og jeg SMAKTE bare litt. Ble dritdårlig.

Anbefales absolutt ikke!

Huff da, hvor lenge etter siste tablettene drakk du? Har lest litt på nettet, og ser at noen steder står det tre dager, men i felleskatalogen står det en dag/ døgn.

Skrevet

Huff da, hvor lenge etter siste tablettene drakk du? Har lest litt på nettet, og ser at noen steder står det tre dager, men i felleskatalogen står det en dag/ døgn.

Vel er noen år siden så jeg tok det alldeles ikke seriøst og drakk bare 5-6 timer etter siste tablett.

Gjest håper det beste
Skrevet

I pakningsvedlegget står det at man ikke skal drikke alkohol på en dag. Da jeg tok kuren drakk jeg tre pils (halvlitere) dagen etter første dose, jeg ble ikke dårlig. Når skal du drikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...