Gå til innhold

Husker du et slikt bilde du ble skremt av?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil skremme noen
Skrevet

Tidligere her har det vært et bilde du skulle studere nøye. Plutselig ble du skremt av et brøl, noen som vet hva jeg snakker om? Vet du hvor jeg kan finne det igjen?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det fins sånn ca 1 mill av de.. Du finner sikkert noe ved å søke litt rundt på nettet =)

Gjest batteri
Skrevet

jeg har ett morsomt ett, det skal forestille en bilreklame som "aldri ble vist på tv", du bedt om å følge nøye med for du skal kunne se noe mystiske greier som følger etter bilen...plutselig hopper ett ansikt frem på skjermen og brøler eller noe, jeg skreik høyt og noen jeg kjenner datt av stolen..:D morsomt..

kunne sendt mailen til deg hvis du vil...

Skrevet

*Ler Veldig høyt*

Det kunne vært naboen min!! :P

Vurder å flytte!

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vurder å flytte!

:-)

Jepp..det skjer snart! ;)

Skrevet

*Ler Veldig høyt*

Det kunne vært naboen min!! :P

.....som gjør sitt fornødne i bakgården din...

haha

Gjest M.Angelica
Skrevet

.....som gjør sitt fornødne i bakgården din...

haha

Jess :P

Skrevet

Fant en link - men turte ikke se på den sjøl:

http://www.goyk.com/flash.asp?path=1350

Å, fytti!! Uææææ. Du gjrode klokt i å la være, flisa. Dumme meg som er for nysgjerrig. Jeg er helt skjelven jeg nå..Trodde det bare var å stirre inn i bildet til du liksom så omrisset av noe. Ikke at det skulle hoppe fram et brølende monster! :-o

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Får bare opp to damer som holder rundt hverandre jeg...

??????

Er det jeg som er rar??

du må se i bakgrunnen

Gjest svaksterk
Skrevet

du må se i bakgrunnen

ææææsj!

Kult feriebilde å komme hjem med...!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...