Gå til innhold

Tenn et lys, kl 20 00

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• DarkPink

4

• Prozak

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes vi skal tenne et lys for alle som brekker nakken og særlig de som ikke har penger, ikke får erstatning og heller ikke får noe oppmerksomhet.

Og som heller ikke får den hjelpen de trenger i etterkant.

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Rart å tenke på at kl. 18.05 på lørdag gjorde en stor fotballspiller fotballen totalt uviktig.

Kjenner det i sjel og kropp. På meg har det hatt større virkning enn tsunamier og jordskjelv.

Skrevet

Jeg synes vi skal tenne et lys for alle som brekker nakken og særlig de som ikke har penger, ikke får erstatning og heller ikke får noe oppmerksomhet.

Jeg er så utrolig enig med deg!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

den slenger jeg meg på!

Skrevet

Helt enig!!

Skrevet

Jepp. *Tenner lys med en gang*

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Rart å tenke på at kl. 18.05 på lørdag gjorde en stor fotballspiller fotballen totalt uviktig.

Kjenner det i sjel og kropp. På meg har det hatt større virkning enn tsunamier og jordskjelv.

Tenker du slik hver gang du hører om noen som har brukket ryggen eller nakken? De fleste får hele livet snudd på hodet og de får ikke engang hjelp til å snu det tilbake. Psykiatrien tar ikke i mot folk som har psykiske problemer pga fysiske skader og sykdommer.

Men det er ikke din skyld da :o)

Skrevet

Enig i det (selv om jeg ikke driver med lystenning). Det blir tullete å tenne et lys for en som får mer backup, både økonomisk og ellers, fremfor de som ikke har et slikt apparat rundt seg.

"........................................"

Skrevet

Nei her blir det ikke tent noe lys,vi tenner ikke lys for andre ukjente som brekker nakken heller.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er selvfølgelig enig med deg, men det blir noe spesielt når det er en fotballspiller.

Selv om han ikke er på laget vi følger er fotballspillere mennesker vi får svært nære forhold til.

Jeg ble oppriktig rystet av det her jeg også, på samme måte som når Jokke daua. Heller ikke det en jeg kjente, men likevel en man fikk et nært forhold til.

Skrevet

Jeg føler med fyren, men jeg synes ikke noe om denne lystenninga. Hva skal nå det være godt for?

Skrevet

Er selvfølgelig enig med deg, men det blir noe spesielt når det er en fotballspiller.

Selv om han ikke er på laget vi følger er fotballspillere mennesker vi får svært nære forhold til.

Jeg ble oppriktig rystet av det her jeg også, på samme måte som når Jokke daua. Heller ikke det en jeg kjente, men likevel en man fikk et nært forhold til.

"Er selvfølgelig enig med deg, men det blir noe spesielt når det er en fotballspiller."

Nei, det er da ikke det. Det er noe "spesiellt" når det er en mer eller mindre kjent/offentlig person. Hvorvidt det er en fotballspiller eller en annen slags gjøk er ravende likegyldig (bortsett fra de som er opptatt av fotball).

".........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Er selvfølgelig enig med deg, men det blir noe spesielt når det er en fotballspiller."

Nei, det er da ikke det. Det er noe "spesiellt" når det er en mer eller mindre kjent/offentlig person. Hvorvidt det er en fotballspiller eller en annen slags gjøk er ravende likegyldig (bortsett fra de som er opptatt av fotball).

".........................................."

Det kommer naturligvis an på interesser.

Selv finnes det ingen offentlige personer jeg har nærere forhold til enn diverse fotball- og hockeyspillere. Jeg nevnte Jokke, som jo ikke var noen kjent fotballspiller, men han var spesiell.

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Nå var det faktisk på lørdag kveld i 7-8 tida at han brakk nakken.

Gjest hva er forskellen?
Skrevet

Hvorfor skal man tenne et lys bare fordi han er skihopper.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvorfor skal man tenne et lys bare fordi han er skihopper.

Skihopper??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå var det faktisk på lørdag kveld i 7-8 tida at han brakk nakken.

Det var klokken 18:05-6.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enig i det (selv om jeg ikke driver med lystenning). Det blir tullete å tenne et lys for en som får mer backup, både økonomisk og ellers, fremfor de som ikke har et slikt apparat rundt seg.

"........................................"

Dette er vel kanskje ikke tråden å spøke i, men denne var bare så genial;

"(selv om jeg ikke driver med lystenning)"

Lystenner, det skal jeg begynne å kalle meg! =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...