Gjest batteri Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 altså, hvorfor er det slik at noen meldinger lagres på simkortet, mens andre bare på mobilen? kan jeg velge dette? skal skifte mobil, og beholde det gamle simkortet, hvordan kan jeg da gjøre slik at jeg "får med meg" alle meldingene jeg har mottat, og at de ikke bare skal lagres på mobilen jeg ikke skal bruke lenger... for meg virker det som det er helt tilfeldig hvilke sms som lagres hvor, og har ikke funnet ut hvordan jeg kan bestemme dette...!?! takk for svar... 0 Siter
DarkPink Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Simkortet har plass til tolv meldinger, og når det er fullt, lagres resten på tlf. Dersom du sletter en melding som er lagret på simkortet, blir den neste meldingen du mottar lagret på den ledige plassen, før de neste blir lagret på telefonen igjen. Tror det er en måte du kan overføre meldinger fra mobil til ny mobil, men jeg vet ikke hvordan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.