Gå til innhold

Takler ikke jobben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har mistrives på jobben en lang stund, men nå har det sagt helt stopp. Orker ikke tanken på å gå tilbake dit. Er både fysisk og psykisk dårlig pga dette.

Trenger råd om hva jeg skal gjøre.

På forhånd takk!

Skrevet

Hva med å fortelle dette til ledern i bedriften? Du har vel ikke så mye å tape...

Gjest profile
Skrevet

Dersom det mener at det var pga. arbeidsmiljøet du ble dårlig og tror at det blir bedre et annet sted, så må du jo forsøke å finne en annen jobb. Dersom det var arbeidet du ble dårlig av og tror at det blir bedre av å gjøre noe annet må du vel forsøke finne en annen type arbeid. Dersom du ble dårlig av noe annet ,eller er ikke føler at du er i stand til å arbeide, burde du vel ta deg en tur til legen og forklare situajonen.

Må legge til at det er lett å gi utenforliggende ting "grunnen" til enkelte psykiske plager, pass på så du ikke går i den fellen.

Skrevet

Dersom det er forhold på jobben; arbeidsoppgaver, tempo, fysisk og eller psykisk arbeidsmiljø eller lignende bør du jo forsøke å finne en jobb du kan trives og fungere bedre i. I så fall vil jeg anbefale deg å bite tennene hardt sammen å holde ut der du er til du får noe annet. Det er mye lettere å skaffe seg ny jobb når man allerede har en.

Kanskje du trenger å vurdere å (videre-)utdanne deg for å få et arbeid du trives bedre med.

Om det er helt andre ting som gjør det vanskelig å jobbe og du ikke tror det blir bedre i en annen jobb, er kanskje fastlegen neste stopp.

Håper du finner en god løsning.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...