Gjest bachelorette Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 ...ja, her kommer dilemmaet: Ligger an til å komme inn på en master i et fag som ikke er så (aner?)kjent. Her kan jeg skrive om det jeg engasjerer meg mest i, men som kanskje ikke har de beste arbeidsutsikter. Samtidig ligger jeg an (men ikke så godt som til førstnevnte) til å komme inn på et par meget anerkjente mastere, som sannsynligvis ikke vil gi vanskeligheter med å få jobb etter fullført grad. Problem: førstnevnte har inntak til våren. De to andre til høsten. Hva om jeg kommer inn på førstnevnte, mens jeg _kanskje_ helst vil komme inn på en av de to andre? Takke nei og håpe at jeg kommer inn til høsten? Videre: hvor kan jeg spørre for å få mer velkvalifiserte svar enn her på et internetform (sorry!). Vil ikke umiddelbart sende mail til de impliserte univeristeter iom at de kan ha fordeler ved å anbefale sitt studie. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hva med å snakke med en rådgiver på skolen? 0 Siter
Gjest bachelorette Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hva med å snakke med en rådgiver på skolen? jeg tenker at de vil være sin skole nærmest og ha lettere for å anbefale den, fremfor noen som er mer objektive 0 Siter
favn Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Studieveileder ved studiestedet og studiekontakter ved de respektive fagene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.