astridny Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det står i oppskriften at jeg skal bruke soyaolje,men jeg har bare olivenolje. Kan jeg bruke den eller..? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Man kan bruke en hvilken som helst olje, men olivenoljer smaker ofte litt mer enn soyaolje. Du kan jo smake på oljen, hvis den smaker nøytralt går det sikkert bra. 0 Siter
Velouria Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg ville unngått olivenolje som ofte har en litt skarp smak, du kan smelte smør å bruke det istedet. 0 Siter
astridny Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Jeg ville unngått olivenolje som ofte har en litt skarp smak, du kan smelte smør å bruke det istedet. flott takk for svar. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det ville ikke jeg gjort. Smak på olivenolje, så forstår du hvorfor.. 0 Siter
astridny Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Det ville ikke jeg gjort. Smak på olivenolje, så forstår du hvorfor.. Jeg føler ikke for å smake på olivenolje. Olje står meg imot. Jeg får eller smelte litt smør og ha i. Det står faktisk på flaska at den egner seg til baking. 0 Siter
TrineE Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg bruker stort sett alltid olivenolje i gulrotkaka mi. Merker ingen bi-smak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.