Gjest kakebaker Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 hmmmmmmmmmmmmmmmm, kom plutselig på at jeg vil bake en kake .......men kan jeg frakte den med meg i kakeboks gjennom en natts kjøring med bil? vil den holde seg bra til dagen derpå? bake i 17-tiden, spise i 17-tiden dagen etterpå.Har ikke mulighet til å sette i kjøleskap i den perioden. ostekake tips til andre, enkle gode kaker? 0 Siter
Velouria Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Pakk kaken i en kjøleboks, eller pakk den inn i godt med fryseelementer og avispapir. Jeg ville nok satset på noe annet enn ostekake om jeg ikke hadde hatt tilgang på kjøleskap e.l på så lang tid. 0 Siter
Gjest kakebaker Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Pakk kaken i en kjøleboks, eller pakk den inn i godt med fryseelementer og avispapir. Jeg ville nok satset på noe annet enn ostekake om jeg ikke hadde hatt tilgang på kjøleskap e.l på så lang tid. har ikke kjøleboks. hvilken kake ville du bakt da? 0 Siter
Velouria Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 har ikke kjøleboks. hvilken kake ville du bakt da? Gulrotkake kanskje, den holder seg jo godt og kremen på toppen klarer du å røre sammen i bilen rett før servering. 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Gulrotkake holder seg garantert nå som det ikke er sommervarme. Sett den i kakeboks og plasser den i kofferten på bilen. Sett bagasjen rundt, så den ikke flyr fram og tilbake under kjøring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.