Gjest logotopert Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg skal lage Quis og skal klippe inn kjente firmalogoer da helst uten navn slik at deltagerne skal gjette på logo. Tips til hv jeg kan bruke ?? Synes de fleste er med navn og klarer ikke fjerne navnet i word slik at bare logoen er igjen. 0 Siter
Søssa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Norsk tipping, den klarte ihvertfall jeg å fikse i word. 0 Siter
Søssa Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Norsk tipping, den klarte ihvertfall jeg å fikse i word. 0 Siter
monass Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Amnesty International Norsk vassdrags- og energidirektorat (nve) Obos Norsk Hydro osv.. Disse gjør seg alene uten navn, og har heller ikke navnet integrert i logoen :-) 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 du kan vel pusse bort deler i PAINT? - 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.