Gjest betasuppe Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Har klart å rote bort en kvittering. Vel, antagelig har jeg kastet den. Kjøpte to små stoler til min lille datter for et par uker siden og prøvde å sette det sammen i dag. Det viser seg at det er en produksjonsfeil på den ene stolen. Hullene der man skal skru er for store og ryggen på stolen blir for vinglete. Sambo prøvde han også, og ja, det ER faktisk noe feil med den ene stolen. Hvis jeg tar med denne stolen til Ikea og viser den fram (ubrukt og med for store hull) tror dere de vil gi meg en ny selv om jeg ikke har den hersens kvitteringa? De SER jo at det er et Ikea produkt og at det er en produksjonsfeil. Har ikke så mye erfaring med Ikea. Er de kjent for å ha god kundeservice egentlig? 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det tror jeg får fint. Du trenger kvittering for å få penger tilbake, men de bytter greit uten kvittering. 0 Siter
Aryane Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Når det er feil på stolen må vel det gå an å få byttet den? Tror de pleier å være grei på Ikea, har iallefall positiv erfaring, men jeg hadde med kvittering da. Du får satse på at det går greit! 0 Siter
Gjest betasuppe Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det tror jeg får fint. Du trenger kvittering for å få penger tilbake, men de bytter greit uten kvittering. Ok, så det er lettere når man ikke vil ha pengene tilbake?? 0 Siter
Line Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Du kan jo prøve, men de er riiimelig steile der. Jeg har prøvd jeg også, men endte opp med at jeg ikke orket krangle noe mer, og heller kjøpte nytt. 0 Siter
Gjest snekker andersen Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ok, så det er lettere når man ikke vil ha pengene tilbake?? Du får sikkert ny stol. Hvor bor du? De på kundeservice i Bergen er iallefall greie. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tar aldri vare på den kvitteringen for jeg vet at de bytter uansett Har du ikke kvittering får du ikke penger, men tilgodelapp eller erstatningsvare. Kjøpte 20 stoler forrige dagen - 14 av dem var med produksjonsfeil, alle eskene åpnet og fikk uten problemer 14 nye stoler 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Du kan jo prøve, men de er riiimelig steile der. Jeg har prøvd jeg også, men endte opp med at jeg ikke orket krangle noe mer, og heller kjøpte nytt. Det har jeg aldri noen gang opplevd. Jeg har levert tilbake masse der - og har alltid fått tilgodelapp eller nye varer. 0 Siter
Line Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det har jeg aldri noen gang opplevd. Jeg har levert tilbake masse der - og har alltid fått tilgodelapp eller nye varer. Det spørs om jeg møtte på en sliten og lei ansatt en fredags ettermiddag da, på Leangen... Sånn var det bare 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.