Gå til innhold

Seks som oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere se "Seks som oss" nå? Har gledet meg til det skulle begynne igjen, så nå skal jeg bare bli extramillonær først, så skal jeg kose med med TV2 etterpå :o)

Skrevet

Norsk såpesuppe?

Nei, ærlig talt!

Nå minnet du faktisk eks'en, han hadde heller ikke sansen for sånne serier.....men vet du hva? Når noen snakket om Hotel Cæsar hadde han alltid full peiling på alt som hadde skjedd......lurer på hvorfor?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå minnet du faktisk eks'en, han hadde heller ikke sansen for sånne serier.....men vet du hva? Når noen snakket om Hotel Cæsar hadde han alltid full peiling på alt som hadde skjedd......lurer på hvorfor?

Da minner jeg ikke så mye ham likevel, for jeg kan ikke et eneste navn på noen i Hotell Cæsar. :)

Skrevet

Da minner jeg ikke så mye ham likevel, for jeg kan ikke et eneste navn på noen i Hotell Cæsar. :)

Jaja, jeg syns Seks som oss er en OK serie, og så digger jeg Lisa Tønne, hun er bare SÅ kul. Men men smaken er som baken.....

Ble ikke millionær i dag heller...:o(

Lips1365380508
Skrevet

Uff nei, er enig med SDD der altså. Liker ingen av de norske såpene..(ikke amerikanske heller,for den saks skyld, selv om noen mener at Home and Away er såpe,men der nekter jeg;)

Skrevet

Uff nei, er enig med SDD der altså. Liker ingen av de norske såpene..(ikke amerikanske heller,for den saks skyld, selv om noen mener at Home and Away er såpe,men der nekter jeg;)

Vil du påstå at Home & Away ikke er såpe??? Da er du iallefall på jordet....

Lips1365380508
Skrevet

Vil du påstå at Home & Away ikke er såpe??? Da er du iallefall på jordet....

Da får jeg være på jordet, hehe. Elsker Home and away, det kan ikke være en såpe da ;p ;p

...ironi,ironi..

Skrevet

Hadde gledet meg jeg også, for forrige runde var artig. Ble igrunn litt skuffa i kveld, det fenget ikke helt på en måte, men det er mulig det tar seg opp :-)

PS: Home and Away er ei endeløs såpe ;)

Skrevet

Da får jeg være på jordet, hehe. Elsker Home and away, det kan ikke være en såpe da ;p ;p

...ironi,ironi..

Ja Home & Away er ok, men det er nå såpe uansett. Har ikke tid til å følge med på det lenger, men jeg fulgte med fra begynnelsen da serien ble sendt første gang i England, da jeg bodde der var jeg skikkelig hekta på såpe. Neighbours var favoritten :o)

Skrevet

Hadde gledet meg jeg også, for forrige runde var artig. Ble igrunn litt skuffa i kveld, det fenget ikke helt på en måte, men det er mulig det tar seg opp :-)

PS: Home and Away er ei endeløs såpe ;)

Syns det var OK jeg, Lisa Tønne spiller jo bare SÅ bra.

Lips1365380508
Skrevet

Ja Home & Away er ok, men det er nå såpe uansett. Har ikke tid til å følge med på det lenger, men jeg fulgte med fra begynnelsen da serien ble sendt første gang i England, da jeg bodde der var jeg skikkelig hekta på såpe. Neighbours var favoritten :o)

Nei, jeg har heller ikke tid, ser kanskje en episode i uka, men skulle gjerne sett den oftere. Men uansett, det er ingenting kjekt som går på tv en, utenom Lost. Ingenting kommer til å slå Friends heller. Det er den beste serien ever! Kan se den om og om igjen..

Skrevet

Kanskje du ga ham referat i søvne hver natt ;-)

Skrevet

Nei, jeg har heller ikke tid, ser kanskje en episode i uka, men skulle gjerne sett den oftere. Men uansett, det er ingenting kjekt som går på tv en, utenom Lost. Ingenting kommer til å slå Friends heller. Det er den beste serien ever! Kan se den om og om igjen..

Jeg tror jeg er den eneste i verden som aldri har sett en eneste episode av Friends..

Lips1365380508
Skrevet

Jeg tror jeg er den eneste i verden som aldri har sett en eneste episode av Friends..

Nope, ei god venninne av meg syns hele serien er tåpelig, så hun har ikke sett mer enn en episode. Men, hver sin smak=)

Skrevet

Jeg ser ikke på Friends. Har prøvd, men det er bare ikke min sans for humor og ikke finner jeg noe annet som fenger med den serien heller.

Men flesteparten av folket kan vel ikke ta feil, så da er det vel min og din smak som er annerledes :-)

Skrevet

Jeg ser ikke på Friends. Har prøvd, men det er bare ikke min sans for humor og ikke finner jeg noe annet som fenger med den serien heller.

Men flesteparten av folket kan vel ikke ta feil, så da er det vel min og din smak som er annerledes :-)

For min del har det ikke noe med smaken å gjøre, jeg har jo aldri sett det så jeg vet ikke hva det er. Men kjæresetn min var stor fan, så han har lovet å skaffe meg serien og se den sammen med meg, han sier jeg ikke vet hva jeg har gått glipp av. Så det er fortsatt håp....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...