Gå til innhold

på tide å våkne opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne bruke plastposene flere ganger til handling,men mannen min syns det er så flaut å ta med seg brukteposer til butikken.

Og alle mine venner og slekt prater litt nedsettende til folk som tar med seg poser til butikken. :-/

Skrevet

Jeg vil gjerne bruke plastposene flere ganger til handling,men mannen min syns det er så flaut å ta med seg brukteposer til butikken.

Og alle mine venner og slekt prater litt nedsettende til folk som tar med seg poser til butikken. :-/

"Og alle mine venner og slekt prater litt nedsettende til folk som tar med seg poser til butikken"

Øhh...hvordan i all verden klarer de det? Jeg mener - hva i all verden sier de om disse som ikke blir helt idiotisk? *nyskjerrig*

".........................................."

Skrevet

"Og alle mine venner og slekt prater litt nedsettende til folk som tar med seg poser til butikken"

Øhh...hvordan i all verden klarer de det? Jeg mener - hva i all verden sier de om disse som ikke blir helt idiotisk? *nyskjerrig*

Ja og for et samtalemne! hehe

Skrevet

Nå, det er nok ikke så voldsomt uvanlig. Broren min var gift med ei dame fra en bygd i Troms en gang. Han sa han holdt på å bli gal når de var på besøk der: Det eneste det ble snakket om var hvilke varer de hadde fått inn på samvirkelaget, når samvirkelaget stengte o.s.v. De snakket sikkert om hvem som hadde og hvem som ikke hadde med seg brukte poser også. Men nå skal det sies at han er en meget sær professor på et meget sært felt :-)

"........................................."

Skrevet

Les meldinger, forresten (for faen!) :-)

Skrevet

Jeg bruker ofte ryggsekk når jeg handler jeg. :o)

Ta med deg bruktposene du - med verdens beste samvittighet! Skulle noen si noe på det så svar noe sånt som:"Og hva gjør så du for å bevare miljøet?" ;o)

Skrevet

At de er gjerrige som tar med seg egne poser pp butikken.

Tenk de sparer jo kanskje 1,50

Skrevet

At de er gjerrige som tar med seg egne poser pp butikken.

Tenk de sparer jo kanskje 1,50

Viktigere for meg enn hva jeg hadde spart (om jeg nå hadde husket å med meg bruktposer når jeg handler) ville vært at jeg kanskje hadde hatt litt færre poser hjemme! Det renner over til tider ;-)

Skrevet

Viktigere for meg enn hva jeg hadde spart (om jeg nå hadde husket å med meg bruktposer når jeg handler) ville vært at jeg kanskje hadde hatt litt færre poser hjemme! Det renner over til tider ;-)

Samme her.Og de fleste poser kan man bruke flere ganger.

Men når alle vennene har den innstillingen så har man ikke mye lyst å ta med seg poser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...