Gå til innhold

hva best? Playstation el Xbox?

Anbefalte innlegg

Gjest spilleg(al)la
Skrevet

Skal kjøpe gave og lurer på hvem jeg skal kjøpe. dessuten vil jeg kjøpe den som har flest jentespill og gøye barnespill!

Noen tips?

Gjest mener nå jeg
Skrevet

xbox. Den har hardisk, og den kan du lagre ALT på. Filmer, musikk, alt mulig rart. Den er altså playstation, + mye mer.

Skrevet

Den som har flest gøyale jentespill og "barnespill" er vel GameCube ja.

Den har iallefall det stempelet.

Ellers så kommer Playstation2, fordi den er ufattelig stort utvalg av spill.

Skrevet

Jeg kan ikke med god samvittighet anbefale noen å kjøpe spillkonsoll før til neste år. Da kommer Playstation 3, og den kommer mest sannsynlig til å bli enda bedre enn den nye XBox360 (eller-hva-det-var-den-het).

".........................................."

Skrevet

Jeg kan ikke med god samvittighet anbefale noen å kjøpe spillkonsoll før til neste år. Da kommer Playstation 3, og den kommer mest sannsynlig til å bli enda bedre enn den nye XBox360 (eller-hva-det-var-den-het).

".........................................."

Du kan ikke anbefale noen å kjøpe spillkonsoll nå til en snau tusenlapp fordi det kommer en i slutten av neste år til godt over 3, kanskje 4 lapper?

Skrevet

Du kan ikke anbefale noen å kjøpe spillkonsoll nå til en snau tusenlapp fordi det kommer en i slutten av neste år til godt over 3, kanskje 4 lapper?

Nei, egentlig ikke. Jeg kan bare anbefale ting jeg selv ville gjort. Når den nye kommer, så blir den "gamle" raskt utdatert. Nye spill (de aller feteste) lages til den nye konsollen, og man ender opp med å ønske at man hadde den nye :-) Det er jo en grunn til at forrige modell er billig.

Men hvis man absolutt skal kjøpe en konsoll som er "på vei ut", så ville jeg anbefalt XBox.

"........................................."

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg kan bare anbefale ting jeg selv ville gjort. Når den nye kommer, så blir den "gamle" raskt utdatert. Nye spill (de aller feteste) lages til den nye konsollen, og man ender opp med å ønske at man hadde den nye :-) Det er jo en grunn til at forrige modell er billig.

Men hvis man absolutt skal kjøpe en konsoll som er "på vei ut", så ville jeg anbefalt XBox.

"........................................."

Men er det ikke slik med spillkonsoller som med pc/mac'er at man ikke alltid kan vente til neste år hvis man skal ha noe nytt? Markedet blir jo konstant oppdatert og en rekker knapt å henge med i svingene (for svingende!)

Skrevet

xbox. Den har hardisk, og den kan du lagre ALT på. Filmer, musikk, alt mulig rart. Den er altså playstation, + mye mer.

Enig med "mener nå jeg"; at Xbox er mye kjekkere med harddisk. Nå har jeg den "gamle" Xbox med 200GB harddisk. Kjekt å kunne legge inn spillene (for tiden over 80 spill) på harddisken, så slipper man å være redd for å ødelegge CD-platene. Akkuratt der var (er?) Playstation noe dritt, hvis ikke CD-platene blir ødelagt så blir CD-spilleren ødelagt.

Skrevet

Den som har flest gøyale jentespill og "barnespill" er vel GameCube ja.

Den har iallefall det stempelet.

Ellers så kommer Playstation2, fordi den er ufattelig stort utvalg av spill.

Også enig at Gamecube har de beste barnespillene. (Og jeg som mamma elsker "Super Mario"-spillene, også :-)

Skrevet

Men er det ikke slik med spillkonsoller som med pc/mac'er at man ikke alltid kan vente til neste år hvis man skal ha noe nytt? Markedet blir jo konstant oppdatert og en rekker knapt å henge med i svingene (for svingende!)

Til en viss grad. Men nye spillkonsoller kommer med lengre mellomrom enn pc-er. Tenk på Playstation2 - det er noen år siden den kom nå, ikke sant? Og 3-ern kommer til neste år.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...